Bila SEL² SEDANG BERHUBUNG | Part 5

Wednesday, September 03, 2014

Apalah agaknya aktiviti nya kan. Meh tengok nih:


Oh! my Anak. Kejadian malam senin. Abam ngan kakak dah tido. Tapi ustaz Qhalif ni buat onar. Ibu nak suap tapi dia tak nak. Merajuk tarik muka ketat sebab nak makan sendiri. Nasib lah ko comel kalau merajuk dik. Cer ibu yang merajuk. Buruk rupanya. Dengan redha bagi lah dia makan sendiri. 

Tapi bila dah makan sendiri memang banyak yang keluar lah dari yang masuk mulut. Saja nak buat main sebenarnya. Si ibu plak sibuk buat kerja lain. Sekejapan jer dah jadi macam tu. Habis dikirainya nasi² tu ke lantai. Siap dilambung² nya nasi tu. Besar kecik besar kecik jer si ibu ni tengok gelagat si anak. Siapa yang nak kemas kalau bukan ibuuuuuuu jugak kan...ppffttt...


Note: Budak dua pusar...perghhhhh...macam² kerjaannya.



You Might Also Like

22 comments

  1. Aduhai nak mengemas balik yg payah ni sis... hehee...

    ReplyDelete
  2. Hehe.. anak bijak ni.trs ekplore....

    ReplyDelete
  3. ya amponnn.....nak tergelak auntie :):)
    tapi bagus utk perkembangan minda kan adik comei......:):)

    ReplyDelete
  4. hihihi....sel2 tgh berhubung kan ibu...

    ReplyDelete
  5. hehe xtahan tu berpampers je..mn baju n suar dik?? mcm anak sy jugak ni... nak suap sndiri tp sy jenis duk dpn dia..mn blh biar,kang jd mcm dlm gmbr tu jgk ekekeke

    ReplyDelete
  6. hahahhah...qhaliff yang nak jadi beso..gini la kan..semua nak buat sendiri kan

    ReplyDelete
  7. Salam. Hee sungguh berterabur makan nasi begitu.

    ReplyDelete
  8. yeayyy..part ni mmg letih skit Fiza, ape nak buat..layan kan je la ragam anak2, heee~

    ReplyDelete
  9. Argh!!! Klu sy ni Fiza!!!! Arghhh! Boleh skt jiwa! Hahahaha!

    ReplyDelete
  10. sementara dia nak makan elok tak sepah sepah tu mmg kena banyak sabar..

    ReplyDelete
  11. Assalam singgah
    Sabo ja lah, kadang2 tecabo jg ye..

    ReplyDelete
  12. sabar aje lah ibu melayan karenah Ustaz Qhalef..

    ReplyDelete
  13. waahh...ni mmg dah berhubung sesangat sel nya...ihihih

    ReplyDelete
  14. kerenah baby comel ni amat membgiakn mamanya kan walau sel2nya aktif berhubung memenatkn juga ..

    ReplyDelete
  15. Aduhai anak... anak... lantai lebih banyak makan dari yg masuk mulut ye:) Org tua-tua kata walau sikit yg masuk mulut tapi makan sendiri jadi daging dan cepat besar...

    ReplyDelete
  16. wah.... ni memang sel2 berhubung baik ni... takpe kak.. sekali bersihkan je, senang.. hihi

    ReplyDelete
  17. Kalau gini gayanya mmg betul betul tgh berhubung ni...hehe

    ReplyDelete
  18. Hehe.. Memang kena banyak sabarla nak besarkan anak2 ni ye.. ^_^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  19. adoiiii makcik tengok pun makcik rasa nak terbakar hati.. hahhaa
    sabar lah Fiza.. adat orang ada anak kecik.. hehehe

    ReplyDelete
  20. hehehe..abis abis abis berterabur nasi2 tu..babab ni..biasa lagi..hehehehe..

    ReplyDelete
  21. Hehehe...budak2 mmg mcm tue akak.. Emir pn sama..=D

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive