Jom Paintball

Wednesday, September 03, 2014

Phewwwww...Rasa macam dah lama plak tak menulis. Bila cuti macam ni lah. Blog pon turut bercuti. Nak ber blog dari rumah memang tak lah. Sibuk ngan anak². Weekend fully housewife katakan *alasan. Ok...sambung citer 


Ada budak tu kan. Nama dia Iman Hakimi. Dah ada hobi baru. Hobi bermain Paintball uols. Sekali dapat menembak, nak menembak lagi ko. Syiok yerp abam kimi. Masa 1st time main, kena jugaklah sasaran se das. Masa 2nd time main kena 4 das sasaran. Wah...ada peningkatan. Boleh di asah lagi bakat nih.

Sebelum ni main tembak² zombi. Ni dapat main tembak betul², suka plak dia. Nanti kita main lagi yerp. Paintball ni kat Downtown Jalan Reko. Dewasa RM10.00 dan kanak² RM5.00. Ok lah tu kan. Kalau rasa² macam nak tembak orang yang sakitkan hari kita, boleh lah kita lepas kan dengan main paintball nih. Tak dapat tembak orang tembak botol pon jadi lah...ekekeke....

Note: Nak kena cabut gak gigi nih. Sakit berdenyut sampai tangkap kepala. Tu yang cepat jer nak marah. Tapi takut nak jumpa dentist...ppffttt...


You Might Also Like

22 comments

  1. terror la abam kimi! :)

    ps: dah cuba kumur ngan air garam?

    ReplyDelete
  2. ada GG baru nak tumbuh ke tu..boleh buat paintball ni untuk org lepaskan marah ni

    ReplyDelete
  3. Ok sgt harga tu.. Boleh isi masa beriadah dgn anak2... quality time with them :)
    Cari dentist yg dapat review ok, Insya Allah tak rasa sakit sgt... my two cents :)

    ReplyDelete
  4. Dua lagi si comel tak main sama ke Fiza?
    Bukan main lagi dah macam org dewasa Kimi menembak:)

    ReplyDelete
  5. Eh fiza. I bygkan dia main paintball tembak2 yg group tu. Xskt ke dia kena tembak. I till now teringin nk main paintball tp tkt. Tkt skt kena tembak. Haha

    ReplyDelete
  6. ooo...so yg ni kita main tembak botol, bukan orang? saya dah lama teringin nak main paintball ni...boleh la try gi sana...

    ReplyDelete
  7. suka la dia blh tembak²..hehehe..

    ReplyDelete
  8. RM5.0 utk berapa lama tu eh..1 jam..bagus jgk gambe mcm ni menajamkan minda dan lebih fokus :-)

    ReplyDelete
  9. Wahh menarik ni.. manalah tau dah besar nanti boleh jadi penembak tepat. Berbakti utk negara.. :)

    ReplyDelete
  10. jalan2 blog malam hari sambil tunggu mesin menyulam.. lama nyer dah tak singgah sini kan.. siyoknyer main tembak2...

    ReplyDelete
  11. wah....syoknya dpt main paintball...murah gaklah sis..kalau ada dekat sini dee pun nak pi gak bawak anak2..sure dorang suka..

    ReplyDelete
  12. alamak kagum lieya budak sekecik iman ni pandai main paintball...lieya plak penakot...hhahaahh ngeri kalo kene tembak ...tembak org takpe hahaahahaha....penah main sekali jek tu pun bukan tembak org tembak pasu.....scary plak rasenye haahahaha...nampak sgt jiwa penakut tu heheehehe...

    ReplyDelete
  13. Memang rasa macam nak tembak orang skang ni.. Kena gi sinilah nampak gaya.. Lepas geram tembak botol.. Huhu..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  14. Kira murahlah tu...boleh lepaskan kemarahan dengan tembak zombi tu puas2!

    ReplyDelete
  15. teringin nak ber paintball jugak tapi takut tak lari laju. stamina dah kurang hihi

    ReplyDelete
  16. uiyooo...dasatla abam kimi skrang.....

    gi jela nyerah diri kat dr mek oi...sat gi apa pun tak leh nk wat tau...berdenyut2...

    ReplyDelete
  17. Klo paint ball y tmbk org tu x brani main.. sakittt

    ReplyDelete
  18. feeling2 orang besar ler tu abang Kimi yer main tembak2..
    nanti makcik pun nak bawak anak2 makcik menembak kat sini jugak lah.. :)

    ReplyDelete
  19. Mcm best jer.. nak bawak Emir pi sini la esok malam.. tapi tah dia tahu main ke tak.. hehehe...Mama dia yg over pulak..=D

    ReplyDelete
  20. Ada bakat terpendam ni. Mesti lepas ni cita-cita dia nak jadi tentera atau polis.. :) *selalu tembak2 zombie je*...hehe

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive