My Dear Princess QAHIRAH | Happy Birthday to You!!!

Thursday, September 25, 2014

25 September 2010 - 25 September 2014 = 4 Tahun


How time flies. Kejap jer dah besar anak dara ibu nih. Penyejuk mata ibu abah even ada kalanya menjadi pemanas ibu abah jugak...hehehe...Masih terbayang saat mengandung dan melahirkan kamu nak  *ayat cliche. 

To my dear Princess...my Drama Queen...my strength and my everything. Selamat Ulangtahun Kelahiran yang ke 4. Semoga kakak membesar sebagai anak yang solehah. Membesar sebagai anak yang bijak pandai dan sihat tubuh badan. Hormat ibu abah dan juga orang yang lebih tua. Di kuatkan agama dan ditetapkan Iman dan semoga diberkati kehidupan di dunia dan juga di akhirat. Jadi kakak/adik yang penyayang yer sayang.

Alhamdulillah...banyak perkembangan positive sejak hantar playschool nih. Dan yang buat aku terkejut, qahirah dah hafal doa dhuha dengan maksudnya sekali even sebutannya tak berapa jelas dan pelat² sket. Ya! allah kakak, Ibu dah tua² ni baru lancar baca doa tu kak. Tahun depan tadika harap² dah boleh membaca dan menulis dengan lancar.

Ibu, Abah, Abam Kimi dan juga Adik Qhalif sayang kakak hingga hujung nyawa. Malam nanti kita potong kek yerp. Ibu dah buat kek untuk kakak. Bersengkang mata ibu membakar malam tadi. Sampai kesiangan pagi ni....erkkk...ekekeke...Kek yang di masak dengan penuh kasih sayang. Bila dah besar nanti, sila buat kek untuk ibu pulak yer.

Note: Kebetulan harini ada sambutan hari lahir kat tadika. Jadinya semalan dah beli siap2 kek hantar kat sana. Ada 2 kek lah kamu kakak. 



You Might Also Like

34 comments

  1. Happy besday princess... semoga sentiasa sihat selalu tau...

    ReplyDelete
  2. SELAMAT ULANG TAHUN QAHIRAH SAYANG..
    auntie selalu mendoakan anak2 lindungan kaabah ni sentiasa dirahmati Allah.. :))

    ReplyDelete
  3. Happy bufday kakak... cute2 selalu :) be a gud muslimah..

    ReplyDelete
  4. epi besday kak.. semoga menjadi anak solehan dan berjaya dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  5. epi besday qahirah..stay cute ye!!

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Lahir buat dak Kakak..
    Moga menjadi anak yang solehah berbakti kepada ibubapa dan keluarga serta sentiasa sihat selalu hendakNYA..

    ReplyDelete
  7. Happy birthday kakak yg comel..
    auntie doakan semua yg terbaik buat kakak..moga membesar jadi anak yg solehah, menyejukkan hati ibu & abah...amin...
    wah! mesti sedap kek utk kakak..dibuat dgn penuh kasih syg...:)

    ReplyDelete
  8. hepi besday kakak qaira...moga jd anak solehah...

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah
    jadi anak solehah ye kakak

    ReplyDelete
  10. Selamat Hari Lahir Dear Princess! Ayat cliche tu mesti nak keluar juga walaupun kadang-kadang rasa cliche sgt-sgtkan, Erkk... apakah...

    Budak-budak ni memang cepat membesar walaupun depan mata kita. Ke memang betul masa yang berlalu pergi cepat sangat? Walau apapun, semoga Qahirah kesayangan ibuabahabamadik ni akan menjadi anak yang solehah, taat ibubapa dan sentiasa hidup dalam keberkatan hendaknya...

    ReplyDelete
  11. selamat hari jadi.. selamat hari jadi.. semoga jadi anak solehah.. moga berjaya dunia akhirat...

    ReplyDelete
  12. touching plak tgk pic tu fiza...dari baby sampai laa skrang kang....sayu rase...lagi2 kite sebagai ibu yg melahirkan die...

    selamat hari lahir kakak...moga jadi anak yg bijak, solehah dan sihat2 selalu....mintak adiah kat mama n papa tauuu...adiah besarrrrr ekekekeekekek

    ReplyDelete
  13. cepat je masa berlalu...happy birthday!!

    ReplyDelete
  14. Wahh bagus kakak! Kite ni solat dhuha kertas doa kena standby kat depan kang abes nak baca. Dah 1800x hapai pun tak hapai2 jugak! Hagaga!

    ReplyDelete
  15. happy birthday si comel Qahirah
    semuga jadi anak yang solehah dunia akhirat :)

    ReplyDelete
  16. Happy birthday Qahirah..Semoga jadi anak yg membanggakan ibu bapa yer sayang..=D

    ReplyDelete
  17. 4 tahun dah ank dara ka fiza... besar dah ni..mestibnyk ck ni.

    ReplyDelete
  18. Selamat hari lahir kakak, pencapaian ank2 membesar satu kebanggaan kt kan yg melahirkan dia....

    ReplyDelete
  19. Hepy Bezday kakak....
    Moga menjadi penyejuk hati ibu abah yer

    ReplyDelete
  20. Salam fiza..
    Lma akk x snggh sini..hppy bthdy utk princess ea..moga jd ank solehah..amin

    ReplyDelete
  21. semoga menjadi anak yang solehah.

    ReplyDelete
  22. happy belated birthday to Qahirah....
    Sebaya dengan Danish rupanya...
    Bila lah tu Qahirah boleh masak kek utk ibu... Sabar yer ibu...

    ReplyDelete
  23. Happy birthday.. semoga membesar dgn ceria.. :) :)

    ReplyDelete
  24. Alhamdulillah.. selamat hari lahir yang ke 4 buat qahirah.. smoga trs mbesar dgn sihat.. serta bjaya duniakhirat.. amin

    ReplyDelete
  25. selamat hari lahir ... rajin fiza buat kek sendiri .

    ReplyDelete
  26. selamat ulangtahun qahirah, semoga terus membesar dgn sihat,berjaya didunia dan akhirat ye sayang.

    ReplyDelete
  27. Happy belated bedayy sayang..anty lya doakan qahirah jd ank yg solehah..taat ibu bapa dan panjang umur .

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive