Oh! My Anak Dara!!!

Tuesday, September 09, 2014


Macam ni lah rupanya kalau di suruh bergambar. Suruh senyum, dibuatnya muka ketat. Bila suruh buat muka selamba, dibuatnya muka senget benget. Dah macam mak cik joyah plak ibu nengok muka ko kak. 

Muka budget comel. 

Muka termenung. Merenung masa depan yang makin mencabar yerp kakak.

Hujung bulan ni anak dara dah nak masuk 4 tahun. Kejap jer. Perangai pon lately tersangatlha manja. Pantang tercuit sikit, nan nangis jer. Asyik nangis jer lah. Sakit pulak hati kita ni wak. Mungkin sebab nak beralih tahun kot...hehehe...

Note: Bila blur macam ni lah. Citer pasal anak jer lah modalnya. 





You Might Also Like

35 comments

  1. apasal blurtu.!!! anak2 kita memang seronok jadi bahan cerita..
    gituler anak2kan buat kita seronok dan stress juga...

    ReplyDelete
  2. ke kakak nak dpt adik baru?? haha..

    ReplyDelete
  3. hehehehe.. nak manja2 ngan ibu dia lah tuh.
    kadang2 kesian jugak kan~ kita asik nak melayan si adik jer.. si kakak x sempat nak layan.. sama cam My Anis.

    ReplyDelete
  4. yang pakai selendang tu lawak..senget camtu sekali mulut nyeh..hahahaa

    ReplyDelete
  5. ala2 model gitu, takmo pandang kamera :)

    ReplyDelete
  6. Macam macam kerenah anak2...sabar lah ye...
    Merekalah lara dan merekalah ceria... :)

    ReplyDelete
  7. lawanya anak dara fiza, cakk :)

    ReplyDelete
  8. hi anak dara,



    nak kenal boleh??



    kite ade anak teruna taooo

    ReplyDelete
  9. muka tu..muka tu tak menahan..hahhah...boleh geng ngan aunty soya ni

    ReplyDelete
  10. hahaha,, adoi Fiza.. sama lah perangai anak dara ni dgn anak bujang sy.. suka sgt buat muka senget2 bila kita nak ambil gambo dia.. huhu
    tak sedar nak 4thn dah ye:)

    ReplyDelete
  11. HEHEHE Tp comei laaaa rambut dia cantik..

    ReplyDelete
  12. Model yg comel hehe

    http://butikgebugebu.blogspot.com/2014/09/susu-ibu-untuk-rawatan-sakit-mata.html

    ReplyDelete
  13. yang pakai shawl tu macam pasrah jer kena bergambar yer.hehehe.btw salam kenal.jemput singgah blog :)

    FAD

    ReplyDelete
  14. gelagat anak2 memang menghiburkan...

    ReplyDelete
  15. Gambau paling atas belah kanan, apesal lak leh jadi muka camtu.. Hehehe

    ReplyDelete
  16. budak2 yg susah nak disuruh posing ni, satu aja caranya ..kita kena selalu sedia dgn camera..dan ambil gambar candid :)

    ReplyDelete
  17. MAcam2 reaksi muka dia boleh buat... makin besar dan makin bijak.

    ReplyDelete
  18. Anak no 2 mmg gitu kan noks. Manja terlebih + cengeng ... hehe

    ReplyDelete
  19. hehehhee ragam anak-anak kan...kadang2 buat2 geram..kadang2 nak cium ramas2 je pipi dia..hehehehe owhh nak masuk 4 tahun...mcm dah 5 tahun je gambo last tu...

    ReplyDelete
  20. Nasib ada anak.. Ada jugak modalnya.. Yang takde anak ni? Terpaksa bergigihan cari idea nak update blog.. Huhu..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  21. sebaya dgn alisha la yer... alisha pun manja gak, suka merengek... tp mmg dia jenis camtu bkn sbb nak beralih tahun ke apa.. hehhe

    ReplyDelete
  22. nanti dah besar, pandai la tu dia nk bergambar.hehehe

    ReplyDelete
  23. tak apa.. comel tu memang mewarisi Ibu kannn.. hehehe

    ReplyDelete
  24. cantik baju kotak2 dia tu. bila tgk gmbr dia ni, teringat plak entry yg fiza cerita dia nk baring sebelah masa tidur. so awk menyusukan adik dia atas badan. hadoi, macam2.

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum dan singgah BW dari blog Kisah Emas Putih....comelnya anak dara Sis...

    jemput singgah ker blog

    http://mardiahdiana.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ooo sebaya Alisya rupanya... heheh gmbr no 2 tu mmg comel la.. heheh

    ReplyDelete
  27. ujung tahun jgk ke bila tu ka sama tarikh dengan anak dara ana 25.11.2010 hihii..manjan kan..diorang ni asyik nangis jer pantang di cuit..

    ReplyDelete
  28. pasal anak pun ok kak...seronok tgk perkembangan diorg

    ReplyDelete
  29. Manja la sebab dia sorang jer gegirl kan..hehehe

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive