Peluang Menjana Pendapatan Sampingan!!!

Thursday, November 06, 2014


Anda ada masalah kewangan?
Berminat nak cari side income?
Berminat nak tambah duit poket?
Nak keluar dari masalah tak cukup duit?

Kami sedia memberi tunjuk ajar. Yang penting usaha yang berterusan.

BUKAN MLM
BUKAN SKIM CEPAT KAYA
BUKAN MENGKAYAKAN ORANG ATAS
BONUS DIBAYAR CASH SETIAP HARI

Menarik kan. Selagi ada lubuk untuk memnambah pendapatan sampingan, tak salah untuk kita mencuba kan. Yang nak jadi surirumah tapi tak tau nak cari sumber pendapatan, meh kami tolong. Rezeki harus dikongsi bersama. Duit takkan datag kalau tak di cari. Dan duit takkan datang kalau kita tak usaha. Yang penting nak dengan tak jer.


Yup...modal serendah RM275 sahaja. Tapi hasil daripada modal ni adalah berlipat kali ganda. Yang  penting kena rajin dan usaha. Bersusah² dahulu bersenang² kemudian.


Tak susah sebenarnya untuk kita menarik perhatian ramai. Media sosial kan ada. Cuma perlu SHARING...SHARING...SHARING. Tak susah kan. Daripada kita baca status orang, baca gosip² kat laman sosial, baik kita up info yang boleh menambah pendapatan sampingan.

Kita kena pandai amik peluang yang ada. Selagi ada medium yang membolehkan kita menambah duit poket. Dan juga selagi ada lubuk untuk menambah hasil pendapatan sampingan, tak salah untuk mencuba kan. Rezeki ALLAH itu luas dan rezeki ada di mana². Kalau 10 orang yang menolak mungkin ada lebih lagi yang akan kita terima.

Tak nak cakap banyak. Skang aku serius nak tambah pendapatan sampingan. Dan sedang berusaha ke arah itu. Ok...Mari kita berkongsi rezeki bersama². Iolls nak cari 6 orang saja. Cukup 6 orang offer di tutup. Uolls tak payah susah² cari orang, tak payah susah² jual barang. Apa yang uolls perlu buat hanya keluarkan modal sebanyak RM275 dan tunggu duit tu diberanakkan.

Hanya untuk mereka yang betul² serious nak cari side income jer ya. Yang tak nak keluar modal tetiba nak duit masuk..jangan pm iolls. Tak dapat den nak nolong.  Inbox Facebook (Fiza Rahman) sekarang atau whatsApp +6018-291 0156 (Fiza). Ok... 6 orang bermula sekarang! ‪ ‪

#‎BizKaaching‬ #SideIncome #no1asiapasificbiznetwonrking

Note: Kalau student boleh dapa income 5 angka. Orang OKU pon boleh dapat 5 angka. Tak kan kita tak boleh kan? SHAKLEE pon aku masih buat ☺


You Might Also Like

11 komen

  1. assalamualaikum fiza...mama pun baru nak cuba ni...:)

    ReplyDelete
  2. wah moga maju jaya terus yer fiza

    ReplyDelete
  3. Peluang yg baik ni jgn di lepaskan..

    ReplyDelete
  4. maknanya bayar 275 tu lepas tu tak yah buat pa2 ye??selalunya kena cari2 orang kan??atau pun lepas bayar tu kena share2 kat fb untuk cari orang??

    ReplyDelete
  5. wah! fiza dah maju setapak lagi dalam perniagaan...bagus2...teruskan usaha sementara masih muda dan berupaya demi masa depan keluarga ...TAHNIAH..

    ReplyDelete
  6. Macam bagus pulak..
    Dah cukup enam org pastinya yg minat ye Fiza..

    ReplyDelete
  7. Macamana sistem biz ni Fiza? Hari tu ada gak biras ajak join satu biz ni.. Tak payah jual barang, tak payanh cari donline, duk goyang kaki jer duit boleh masuk.. Tu yg syok dengar tu.. Was2 pulak dari mana datang duit tu kalau tak buat keje.. Huhu..
    RosmizaAliDotCom

    ReplyDelete
  8. All the best akak.. kalau btl2 serius InsyaAllah boleh berjaya.. chaiyokk akak!!! =D

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive