Luluh Hati ini

Tuesday, December 30, 2014


Bila tengok si ayah mendodoikan si anak yang nak tido. Cer tengok baby ni duduk kat mana. Dalam polisterin. Dengan baju singlet dan berpampers saja. Entah tukar entah tidak baju tu. Luluh hati aku. Anak² kita tido berbuai. Baju lengkap. Baby ni? Ok...mata aku dah masujk habuk :-(

My heart is breaking kalau membatikan anak² kecil nih, Hanya doa...doa dan terus berdoa supaya banjir berlalu pergi, air segera surut dan keadaan kembali pulih. 

Note: Kita sayu, tapi yang menaggungnya lagi sayu :-( 



You Might Also Like

18 komen

  1. allahuakhabr sayu ja tgk..sedih rasanya sama2 berdoa semoga banjir di kelantan,pahang,kedah,perlis dan johor cepat2 beransur pulih..ujian allah kita tidak ketahui allahuakhabr

    ReplyDelete
  2. Aku sebak noks tengok video ni. Nak menitis air mata bila tengok baby tu tidur bila didodoikan oleh ayahnya ...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kak fiza, Allahurabbi. sebak kak. sheila nangis tengok video ni pagi tadi. Allah. tak kuat sheila nak memikirkan keadaan mereka kat sana. Semoga Allah permudahkan urusan mereka semua.. Dugaan ni berat sekali...

    ReplyDelete
  4. ya allah sayunya tgk anak kecik ni....

    ReplyDelete
  5. kite dh tgk dh video nie..berkaca air mata..sedih sesgtttt..;(

    ReplyDelete
  6. sedih nyerr...syukur la ape yg kita ada skrg..

    ReplyDelete
  7. Sedihnya tgk.. semoga mangsa banjir tabah.

    ReplyDelete
  8. Allah siannya dia. Semoga banjir berlalu dgn cepat ya Allah...

    ReplyDelete
  9. Mak pun sebak bila tengok di fb tadi... :(

    ReplyDelete
  10. tu la.. sayu sangat hati tengok baby ni.. teringat anak anak kat rumah.. T_T

    ReplyDelete
  11. Speechless ...sayu.. :'(

    ReplyDelete
  12. Ya Allah sayu nya akak.. tertumpuh jugak air mata Farah tengok!!! :'(

    ReplyDelete
  13. memang tak boleh nak tengok.tengok gambar pun mata dah berpasir..huhuhu

    ReplyDelete
  14. tak blh buka
    sedeynya lahai

    betul tu kak

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page