WW #45: Qu Puteh..Qu Puteh..Barulah Putih!!!

Wednesday, February 04, 2015


Pakai bedak jer pon dah putih. Tak yah susah² pakai Qu Puteh...ekekeke...


Note: Budak dan bedak takkan terpisah. Tapi anak dara ni memang suka main bedak.


You Might Also Like

29 komen

  1. Masya-Allah sayang... berapa banyak dah tepek ni
    Muka pulak tak rasa bersalah boleh senyum lebar lagi:)

    ReplyDelete
  2. semalam pun anak saya main bedak...habis lantai haha

    anak dara comel tu bleh jadi model Qu Puteh tuu hehe

    ReplyDelete
  3. Qu puteh Qu puteh... dah jadi tepung gomak tu Fiza ;)
    Kesukaan dorang lah main bedak ni..

    ReplyDelete
  4. hahahaha..baru lah puteh...hahaha..

    ReplyDelete
  5. Putih dah macam tepung gomak dah..heheh

    ReplyDelete
  6. Memang tak dapat dipisahkan noks.

    ReplyDelete
  7. ai cukup suka letak bedak banyak2 satu badan dekat anak2.. mangsa terbaru anak bongsu ai dak Nuha.. ;)

    ReplyDelete
  8. ni yg P. Ramlee panggil " tepong gomak"..hahaha

    ReplyDelete
  9. anak dara ok lagi fiza.
    ni hah, ijat ku si bujang plak suka main bedak...
    ayoyoyoy la hai...

    ReplyDelete
  10. Rumah saya dah lama tak de bedak... hehhehe

    ReplyDelete
  11. hehe ! betul tu, rasanya semua budak suka main bedak ;)

    P/S : Jom meriahkan Segmen Bloglist Mac-April CN : http://www.cekgunorazimah.com/2015/01/segmen-bloglist-mac-april-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  12. betul..budak dan bedak berpisah tiada..hahahah...macam anak saya pantang kita ralit ke,sembahyang ke..mula la dia geledah cari bedak..saya sorok tinggi2 nun atas almari..heheh

    ReplyDelete
  13. Salam pkenalan...

    Hee3 sampai ke sini pn bjangkit penyakit qu putih ni...

    Btw i folow terus sini...

    ReplyDelete
  14. Memang putih.. Hehehehe..

    ReplyDelete
  15. Hehehhe...anak dara putih melepak..testimoni berjaya eh?

    ReplyDelete
  16. bhahaha takyah sesusah beli qu puteh hihi..

    ReplyDelete
  17. Tak yah nak susah2 beli perhabis duit dengan qu putih

    ReplyDelete
  18. kih kih kih...betul la kakak qaira..takyah makan qu puteh lagiii

    ReplyDelete
  19. memang ler budak2 suka sangat ngan bedak..pantang nampak..

    ReplyDelete
  20. Inilah hasilnya kalau terlebih 'overdose' Quputeh. Dah tak nampak apa-apa pun kat muka :)

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page