FIRST GIVEAWAY BY MAMA3FARHANAH

Friday, March 06, 2015


Bila dah tak tau nak citer apa, kita join jer lah giveaway yang ada nih. Jom support FIRST GIVEAWAY BY MAMA3FARHANAH ni. Mana tau rezeki sangkut salah satu hadiah. Menarik gak hadiah² yang ditawarkan. Meh tengok ni:


Shawl × 3 pemenang 
Purse comel × 2 pemenang 
Frame gambar × 2 pemenang 
Note book + pensel × 3 pemenang 
Keychain × 3 pemenang 
Fridge Magnet × 3 pemenang 
Sheseido Mask (3) × 2 pemenang 
Top up RM5 × 2 pemenang

Amacam....tertark tak tengok hadiah² tu? Apalagi, jom join beramai². Tarikh tutup 25 March 2015. Klik jer banner tu yerp ☺


You Might Also Like

19 komen

  1. singgah dr segmen yang same
    gud luck

    http://hidayuayumie.blogspot.com/2015/03/first-giveaway-by-mama3farhanah.html

    ReplyDelete
  2. hai, singgah sini :)
    dari segmen sama <3

    http://kanvasdakwat.blogspot.com/2015/03/first-giveaway-by-mama3farhanah.html

    ReplyDelete
  3. Datang dari segmen yang sama : http://www.cekgunorazimah.com/2015/03/first-giveaway-by-mama3farhanah.html

    All the best ~

    ReplyDelete
  4. Nak join jgk ni..

    ReplyDelete
  5. Jenjalan ziarah sini dari segmen sama.. good luck :)
    http://nurulhidayahdiary.blogspot.com/2015/03/first-giveaway-by-mama3farhanah.html

    ReplyDelete
  6. Terima kasih sudi join GA yang tak seberapa ini.
    All the best ;-)

    ReplyDelete
  7. Gud luck..saya pun join..^_^
    http://akubudakkayu.blogspot.com/2015/03/first-giveaway-by-mama3farhanah.html

    ReplyDelete
  8. Hye, blogwalking sini bawah segmen yang sama. done follow #1427

    http://ceritaejoy.blogspot.com/2015/03/first-giveaway-by-mama3farhanah.html

    ReplyDelete
  9. jemput join segmen ira :)
    http://syahirahvaliant.blogspot.com/2015/04/segmen-kata-kata-semangat-dari-awak.html

    ReplyDelete
  10. Updatenya mana? Sangkut ke tidak ni? Tak sangkutlah tu yerk.... Hiks!

    Oppss, sorry! Ter-mengtertawakan pulak! Amboi bahasa rasmi bukan main lagi hah!

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page