Oh! My Anak² | Kesian Budak Perempuan nih!!!

Thursday, April 23, 2015

Rasa macam nak menambah anak jer. Kalau boleh nak anak perempuan. Tapi tak tau bila....hahahaha...sebab yang ada ni dua lelaki dan sorang perempuan. Cantik jer susunannya. Orang cakap selang bunga...Lelaki, Perempuan pastu Lelaki. Bukan apa, kesian kat anak dara aku ni. Kalau main ngan adik beradik asyik terpinggir jer. Iyerlah...dia sorang jer pompuan. Cer tengok nih:


Terpinggir...Kesian kan. Aku perati jer dorang ni. Si Abang Kimi ngan Adik Qhalif main bola. Alaaaaa...bola kertas yang macam dalam citer upin ipin main tu. Qahirah nak main sekali. Tapi tak dibaginya. Katanya ni mainan untuk budak lelaki. Budak pompuan tak boleh main. Bukan main lagi ko kan abang. Cer kalau si qhalif tak layan, dengan qahirah gak diajak main.


Kekadang elok jer main. Tapi tu lah, bila budak laki main ngan budak pompuan asyik nak bergaduh jer kerjanya. Memula jer ok main. Tak lama lepas tu dah terjerit². Dah jadi berpuak² plak...'adik, jangan main dengan kakak tu'. Si kakak plak...'adik...jangan main dengan abang'. Tersepit adik ko tak tau nak main dengan sapa. Tu yang mak ko ni kekadang bertukar jadi Godzilla. Dah bosan kita jadi tarzan, tak pon jadi incredible hulk...hahaha...Dah main terjerit² nangis². Mana tahan tinga mak ko ni dengar.  

Tak per lah kakak. Ada rezeki nanti ibu bagi awak kawan tau....erkkkkk....ekekeke...Tapi kakak doakan lah yang ibu dapat bagi kawan yang sama jantina dengan kakak...ekekeke...Merapu dah ni wei. Ok lah...Sekadar berkongsi kisah anak² yang never ending story. Tu belum lagi layan soalan cepuk cemas dorang. 

Note: Umur pon dah makin meningkat. Sedang elok kalau nak menambah,,,hehehe...


You Might Also Like

21 comments

  1. alahaiiii sian kakak xde kawan..

    ReplyDelete
  2. boleh lagi tambah anak tu..kesian pulak si kakak takde kawan..hehehe

    ReplyDelete
  3. Singgah pagi...
    ololololo...kecian nyer diaaaa....
    Tak ade geng nak bermain....

    ReplyDelete
  4. ksiannya kakak.. meh kakak kawan ngan nayli meh..

    ReplyDelete
  5. INSYAALLAH BULAN 8 NANTI ADA ORANG BARU DALAM KELUARGA SAYA.. :)

    ReplyDelete
  6. alo..lo..lo..kesian si kakak.. tambah lah lag fiza buat peneman si kakak bermain plak..hihi

    ReplyDelete
  7. Ni kalau si Qahirah tak minta pun, lain macam je hajat di hati. Memang nak menambah ahlilah tu, saja je guna nama anak perempuan :) Kalau takut umur terus bertambah, apakata mulakan langkah dulu, tak payah nak tunggu Qahirah request ke apa. Hahaha...

    Kesiankan kalau tak cukup korum. Selalu rasa terpinggir. Macam anak-anak I nasib baik dua-dua superheroes. Itu pun Mommy mereka tetap bolot semua title superheroes yang ada. Setakat jerit-jerit manja sampai tembus suara keluar dinding tu, alah.... perkara biasa jerk for me *_*

    ReplyDelete
  8. "Cepat ibu jgn tangguh. Qahirah dah tak sabar ni"
    Agaknya kalau Qahirah tahu itulah yg dia akan cakap pada Fiza:)

    ReplyDelete
  9. alahai kesian qahirah yee...sabaq ye qahirah..kamoo kawan ngan ibu tau

    ReplyDelete
  10. Hehee.. cianlah terpinggir.. dulu anak lelaki saya yg selalu kena pinggir sbb yg lain pompuan hahaa.. :D

    ReplyDelete
  11. kena tambah kak..nanti ada berteman si kakak tu main..hihi
    moga akak dimurahkan rezeki dpt baby baru lagi

    ReplyDelete
  12. Alahai... Kesiannya dia... Hehe... Blh tu tmbh lagi..

    ReplyDelete
  13. haah kena bagi kawan kat Qahirah ni :)

    ReplyDelete
  14. semoga dimurahkan rezeki dapat anak perempuan lagi aminnnnnnnnnn

    hihihi. ikut pada kawan hubby kan. dorg mmg nak ank pmpuan sgt. setahun sblm progres kot. diorang study cara pemakanan mcm2 lagi. alhamdulilah berkat usaha malam malam dan malam kot (ekekekeke) dapat anak pmpuan

    ReplyDelete
  15. hehehe...kesian kakak...kena usaha lebih tu fiza...

    ReplyDelete
  16. Jom noks .. sama2 menambah .. hehe

    ReplyDelete
  17. haaa...kan dah suruh tadi akak.. kesian kat Qahirah tak dak kawan..hehehe

    ReplyDelete
  18. sian kakak...
    tersepit si adik :)
    mudah2an dpt adik pompuan ye kakak...
    si ibu, cepat skit bagi adik pompuan tu!

    ReplyDelete
  19. hahahaa.. kesian qahirah. kalau ada adik pun xbest sbb baby lg

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive