30 Hari Lagi....

Tuesday, May 19, 2015



Iyer...30 hari jer lagi kita akan bertemu dengan bulan Ramadhan. Hari ni dah 1 Syaaban 1436H. Cepat betul masa berlalu. Uolls dah ganti puasa ke belum?....hehehehe...Sibuk plak tanya orang kan. Bila dah nak bulan puasa. Baru terhegeh² nak ganti puasa....ppffttt...

Diri sendiri ni pon baru jer nak ganti puasa. Masuk hari ni dah hari ke 6. Alhamdulillah...Nak buat direct terus minggu ni. Tak nak tangguh² dah. Selamat berpuasa dan selamat berbuka lah pada yang tengah ganti puasa macam aku nih. Sila habiskan puasa ganti tu cepat yerp...hehehe...

Note: Mood blogging...jangan pergi jauh². 



You Might Also Like

9 comments

  1. dah ganti pose syawal yg lepas.. bertabah la utl ganti pose tahun ni.. sbb dlm pantang, uwaaa

    ReplyDelete
  2. dah ganti..selesai..cuma nak puasa sunat je sebab nak biasakan perut dengan bulan puasa nanti..

    ReplyDelete
  3. kan bestnya nak puasa dah. sblm ni 2 tahun berturut puasa penuh. takde ganti alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..trsa cpt ms berlalu kan kak..

    ReplyDelete
  5. moga dapat bertemu lagi dengan ramadhan tahun ini

    ReplyDelete
  6. Hehehehe sama la kita fiza... la ni baru sibuk ganti puasa... dulu masa zaman2 remaja, arwah ayah ajar ganti puasa dlm bln syawal... mmg selalu gitu la satu rumah... dlm bln syawal tu mmg puasa 6 n ganti puasa... bila dah kawin... sokmu sya'aban baru nak ganti puasa... teruk betul ..

    ReplyDelete
  7. kejap jer ekk da sampai ramadhan lagi.
    alhamdulillah.
    moga sama2 kita dpt jumpa ramadhan kali ni... in shaa Allah...

    ReplyDelete
  8. sehari lg puasa tak berganti.. hehehe
    tak sabar nk puasa :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive