IKEA Cheras | Akan Beroperasi pada Hujung November ini!!!

Wednesday, September 30, 2015


KUALA LUMPUR: Ikea Malaysia terus menjadikan Malaysia sebagai destinasi pelaburannya dengan membuka cawangan kedua di Cheras, Kuala Lumpur yang dijangka beroperasi pada hujung November ini.


Cawangan kedua itu menambah jumlah cawangannya di Asia Tenggara yang kini mencatatkan dua cawangan di Singapura, satu di Thailand dan dua di Malaysia.

Pengarah Peruncitan Ikea Malaysia, Singapura dan Thailand, Mike King berkata gedung berkenaan mempunyai ruang membeli-belah seluas 42,000 meter persegi iaitu 20 peratus lebih besar daripada cawangannya di Damansara.

Boleh baca selanjutnya [DISINI]

Wah!!! Mesti orang cheras dan kawasan² yang sewaktu dengannya teruja kan. Termasuklah orang yang sedang menaip nih. Tak yah makan meatball jauh² dah. Bangi-Cheras bukan nya jauh sangat pon. Untuk orang Johor dan Pulau Pinang, IKEA bakal menyusul ditempat anda plak nanti. Tapi tak tau bila.

Note: Makin naik lah hartanah area Cheras nanti nih. Untung lah. 

You Might Also Like

13 comments

  1. Siap jer lah ongkosnyer pulak... makin dekat ngn tempat tinggal nanti makin selalu nak kesana...hihi

    ReplyDelete
  2. Bila agaknya nak bukak kat Melaka..

    ReplyDelete
  3. orang shah alam jugak yang hampa.. hahahaha
    Zura malas nak terjah PJ tu.. dengan jem nye dgn orang ramainye. x sanggup plak rasa.

    ReplyDelete
  4. bertambah tambah jem la cherasss..

    mohon bukan laluan ku balik rumah dari tempat kerja la....
    i tak sanggup..
    :)

    ReplyDelete
  5. Wah... akhirnya ada cawangan ke dua. Mesti ramai yg teruja! but not me...
    Tak biase shopping2 kat ikea ni, mahal lee... :)

    ReplyDelete
  6. bagus ni..peluang kerja pun bertambah nanti

    ReplyDelete
  7. Dekat sikit la dengan rumah, tak payah nak menapak ke damansara lagi

    ReplyDelete
  8. fuyoooooh.. tapi baguih jugak.. xdak lah tertumpu kat damansara tu je.. lengang sket kot..

    ReplyDelete
  9. Masa tengok berita dia pun ada kata nak buka di JB juga Fiza
    kakak tunggu juga tapi macam belum nampak bayang lagi.

    ReplyDelete
  10. ala kena pegi ikea ni. hehehe
    mengidam meatball

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive