Qahirah Turns 5 | Alhamdulillah....

Tuesday, September 29, 2015


Saat terindah seorang ibu...
Bila disahkan hamil walau untuk kandungan kali kedua, ketiga dan seterusnya
Saat keterujaan seorang ibu...
Bila melihat anak didalam kandungannya bergerak aktif dan membesar dengan sihat dan sempurna Saat yang tak boleh dilupakan oleh seorang ibu...
Bila bertarung nyawa melahirkan anak yang dikandungnya selama 9 bulan kini berada didepan mata

Alhamdulillah...anak solehah ni genap usianya 5 tahun @ 25 September 2015 haritu. Selamat Hari Lahir kakak Qahirah Binti Husaini. Doa ibu tak lain tak bukan, nak anaknya berjaya didunia dan diakhirat.


Besar dah anak dara ibu nih. Kawan gaduh pon iyer gak. Suka cari pasal ngan ibu tau. Mulut pon macam mak nenek. Sambut kecil² lan jer. Kebetulan masa balik gombak sabtu tu ada buat makan² untuk kawan² makwong (mak long ☺) dan maksu. Jadinya kita tumpang sekali lah majlis tu dengan beli sebijik kek. Kek tu pon sebab ibu yang mengidam nak makan Choc indulgence by SR...hehehe...Puas makan sebab kalau beli satu slice tu memang tak cukup ☺

Ibu, Abah, Abang Iman Hakimi dan Adik Iman Qhalif sayang kakak hingga hujung nyawa.

Note: Jerebu oh! jerebu. Bila nak pulih ni. Tekak dah perit ni hoiii. Mata pon dah pedih.




You Might Also Like

20 comments

  1. Tersentuh hati baca pada permulaan, firasat seorang bernama ibu sama dirasakan...alangkah nikmatnya jika Allah kurniakan sekali lg nikmat itu. Selamat hari jadi kakak.

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday Qahirah.. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  3. happy belated birthday Qahirah.. Semoga menjadi anak yang solehah dan berjaya~!

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday Qahirah.. Moga jadik anak yang solehah~

    ReplyDelete
  5. happy birthday sayang..moga jd anak solehah.. menten comel n manis ye..

    ReplyDelete
  6. Singgah BW and follow blog penaja...http://kenny977.blogspot.my/2015/09/fuyooo-giveaway-by-mama-darwiish.html

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..dah 5 tahun anak dara sorang ni ;)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah.. smoga membesar dengan sihat n jadi anak solehah =)

    ReplyDelete
  9. Hepy beday qahirah....barakallah =)

    ReplyDelete
  10. happy birthday qahirah, comel anak dara fiza ni

    ReplyDelete
  11. Selamat hari lahir qahirah.....semoga menjadi anak yang solehah....aminnn

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah... Semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yg solehah...

    ReplyDelete
  13. wahh..dah besaq dah anaknya ye..

    ReplyDelete
  14. InshaAllah...doa ibu pasti dimakbulkan..

    ReplyDelete
  15. happy birthday qahirahhh !! semoga menjadi anak yg solehah dan cantik

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive