Couponbelanja.com | Shop More Online To Save More

Monday, November 16, 2015

Adakah anda gemar dan taksub membeli belah dalam talian? Rasanya ramai kaki² shopping diluar sana yang menggemari membeli belah didalam talian kan. Haaaa…ada berita baik untuk anda. Saya ingin memperkenalkan anda dengan satu laman web yang membolehkan anda membeli belah secara dalam talian dalam masa yang sama boleh menjimatkan wang anda. Wow…menarik kan.


Pernah dengar Couponbalanja.com? Ni saya nak share kelebihan laman web dalam talian nih. Couponbelanja.com adalah salah satu laman web kupon dalam talian di Malaysia yang menyediakan kupon pelbagai produk dari pelbagai kedai dalam talian. Maknanya…Couponbelanja.com telah menyenaraikan hampir semua kedai² dalam talian yang popular di Malaysia ni dengan menyediakan semua baucer tawaran, kupon dan diskaun terkini yang boleh membantu anda dalam menjimatkan banyak wang semasa membeli belah. Dan yang paling best skali, anda boleh membeli barangan berjenama pada harga terendah dan terjamin hanya dengan beberapa klik sahaja. Teruja tak? Teruja kan.


Apa yang perlu anda lakukan ialah, pilih barang² yang hendak dibeli dan cari kupon yang menawarkan tawaran atau baucer diskaun untuk kedai barangan yang menjadi pilihan anda di Couponbelanja.com dan gunakan kupon diskaun ini sebelum anda check-out. Kan dah boleh menjimatkan jumlah perbelanjaan anda tu.


Di Couponbelanja.com ni kan, bukan jer boleh membeli belah, malah memesan makanan dalam talian pon boleh tau. Nak makanan yang dihantar segar dan panas sampai depan pintu rumah anda? Anda boleh memesan masakan kegemaran dengan mencari kupon Foodpanda Malaysia di Couponbelanja.com dan pilih mana² lokasi pilihan anda. Kalau nak buat kejutan dengan menghantar makanan kegemaran pada orang tersayang pon boleh jugak kan.


Buat yang sedang mencari fesyen aksesori, tak perlu susah². Di Couponbelanja.com semua ada. Memandangkan Jualan Revolution Online 2015 Lazada sedang berlangsung, cari jer kupon Lazada Malaysia dan dapatkan barang yang anda perlukan dengan potongan sehingga 90%. Menakjubkan.

Jika anda ingin menikmati keistimewaan ini, cepat² layari Couponbelanja.com Malaysia sekarang dan nikmati tawaran kupon dari kedai pilihan anda. Untuk pengetahuan anda, Couponbelanja.com bukan hanya di Malaysia saja, malah terdapat di negara² lain termasuk Singapore dan Filipina dan akan dilancarkan tak lama lagi di Hong Kong pula. 

Ingat….jika anda merancang ingin membeli belah secara dalam talian, jangan lupa dengan Couponbelanja.com. Macam² ada.


You Might Also Like

14 komen

  1. wahhhh berhabis shopping lagi la mcm nie

    ReplyDelete
  2. ciktie lebih suka beli barang terus dari kedai je walaupun ciktie sebenarnya gemar usha2 barang secara online ni

    ReplyDelete
  3. bagus ni untuk yang rajin shopping online.

    ReplyDelete
  4. lazada memang tgh sale gila2.. naik takut nak bukak email dari lazada. hahahahaha

    ReplyDelete
  5. 1st time dengar nama coupunbelanja tu :)

    ReplyDelete
  6. Salam singgah hari ni bila masa sikit ni. wah menarik nyer fiza, tq share yer

    ReplyDelete
  7. rambang mata shopping online..tapi ramai yang cakap, lazada tipu harga sale.. entah betul ke idok

    ReplyDelete
  8. hehehe.. addict ni kalo shopping online..
    tangan keja nak klik2..

    ReplyDelete
  9. senang. shopping hujung jari je kannnn. tak payah berpeluh2 hewhewhew

    ReplyDelete
  10. Tak pernah beli online.....malas nak start, kang ketagih, sapa yg susah? Pak Jilap jugak hihi....

    ReplyDelete
  11. first time dengar nama ni
    nanti nak usha lah

    ReplyDelete
  12. Menarik ni. Kalau macam ni gaya, memang makin tipislah purse, Fiza. Elak macamana pun ada aje caranya nak berjimat bila bershopping :)

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive