Koleksi Terkini Kasut Dr Martens!!!!

Monday, November 02, 2015

Siapa peminat kasut Dr Martens sila angkat keyboard. Rasanya ramai peminat² kasut Dr Martens kan. Bukan sekadar minat jer, siap buat koleksi kasut Dr Martens lagi kan. Kalau dah minat. Nak tau koleksi terkini kasut Dr Martens tak? Meh baca nih.


Nangis tengok kasut Dr Martens yang cantik nih. Saya juga penggemar jenama kasut Dr Marteen ni dari dulu lagi. Siapa yang tak suka dengan kasut Dr Martens ni. Antara jenama fesyen kasut yang popular di Malaysia. Jenama yang menjadi pilihan pencinta fesyen kerana ianya menampilkan gaya yang simple dan memberikan impak yang besar ke atas penampilan si pemakai. 



Perghhhh...smartnya. Dr Marten sentiasa hadir dengan rekaan yang segar dan berjaya menarik ramai pemnat fesyen. Tak perlu dinyatakan lagi kenapa jenama ini begitu popular kerana ramai yang akan bersetuju Doc mart cukup hebat dalam mereka dan menghasilkan kasut. Koleksi Kasut Dr Martens Online telah menarik perhatian ramai kerana hadir dengan gaya rekaan yang minimal tapi cukup bergaya. terutamanya untuk golongan lelaki, wanita dan juga remaja. 


Cantik bergaya dan sesuai untuk golongan wanita memakainya. Kalau dapat kasut ni memang tak tidur malam dibuatnya. Rekaan yang cukup cool daripada inspirasi yang mereka perolehi dari trend fesyen terkini yang sedang pupular dalam pasaran. Sebab tu lah jenama fesyen ni cukup menyerlah di antara jenama² yang lain kerana jenama Dr Martens adalah pakar dalam penghasilan kasut yang bergaya.


Kalau tak der idea nak bagi hadiah apa dekat Husband/Boyfriend/Tunang, apa kata anda hadiahkan sepasang kasut Dr Martens ni. Sebab penampilannya yang cukup bergaya untuk lelaki dengan gabungan elemen maskulin yang penuh macho dan fashionable. Memang smart tak hingat lah. Malah koleksi kasut Dr Mart lelaki online ni hadir dengan rekaan yang ringkas tapi cukup seksi untuk digayakan ke mana saja. Woww!!! seksi tu ☺


Apa lagi. Dah baca kan kelebihan kasut Dr Martens yang hebat bergaya, maskulin, macho, fashionable lagi seksi ni. Silalah dapatkan untuk diri sendiri dan pasangan anda untuk bergaya sepanjang masa walau ke mana saja anda pergi. Terjah cepat kasut Dr Martens Malaysia Online sekarang juga!!!

Note: Teringin nak sambar sepasang. Tapi harga tak mampu poket...huhuhu...


You Might Also Like

17 komen

  1. masih belum berminat.. hehehhe.. kalo lelaki minat kot...

    ReplyDelete
  2. Untuk penggemar ye Fiza..
    Akak ni gemar pakai sandel jer Fiza..

    ReplyDelete
  3. kite pun suke sgt ngan docmart nie...dari dulu nak beli tp terbeli2 lg smp skang..

    ReplyDelete
  4. Pejam mata kalau ada peluang nak belikan buah hati apa salahnya Fiza:)

    ReplyDelete
  5. Memang cun!
    KJ & WakDoyok pun selalu posing dgn DocMarten..

    Tapi tengok rega, saya pakai Doc Cardin je mampu! hahaha

    ReplyDelete
  6. mmg style kasut dr martens ni..
    me love :)

    ReplyDelete
  7. teringat masa sekolah dulu giler kasut dr cardin...hehehe...mmg tingin gak...kumpul2 duit dulu

    ReplyDelete
  8. mahal sgt la fiza.
    tunggu aida balik keje melaka la.
    da save rm1k. baru bleh bergaya dgn kasut ni :)

    ReplyDelete
  9. smart..tapi dah tua ni tak dapatlah akak nak melaram dengan kasut macam tu lagi

    ReplyDelete
  10. memang lawa.. tak sabaq nk turun KL bln ni boleh singgah mana2 butik. hehehe

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah...saya ade sepasang dr martens size 9uk..warna hitam..memang best pakai..

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah...saya ade sepasang dr martens size 9uk..warna hitam..memang best pakai..

    ReplyDelete
  13. hi..tumpang ya...sy nak jual sy punya..1 ja ada..area kl (women nye)...still look new..pakai jarang2...skrg sy x muat dh...sapa nak whatsapp sy 0199684166..sapa offer bagus dia dapat..cepat2..tq tuan blog

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive