Asian Fusion Café | Tawaran Kod Diskaun untuk Berbuka Puasa

Thursday, June 09, 2016


Sebelum saya rancak menaip, meh nak share dulu salah silah Asian Fusion Café ni. Untuk pengetahuan semua, Asian Fusion Café dulu di kenali sebagai Viet-Thai Canteen yang menawarkan makanan Vietnam dan juga Thai Fusion. Boleh baca food review saya di Viet-Thai Canteen di [SINI]. Sejak Ramadhan 2015, Viet-Thai Canteen telah mengalami plbagai perubahan yang besar. Antaranya ialan perubahan management team dah pembaharuan menu. 

Dengan perubahan yang besar ni, nama Viet-Thai Canteen telah ditukar kepada Asian Fusion Café. Bukan nama kedai jer baru. Menu² yang disediakan juga baru. Selain menawarkan makanan Vietnam dan Thai Fusion yang sedia ada, ia juga menghidangkan makanan fusion Western, Jepun dan Korea. Wowwww… Menarik sangat kan. Tapi ada yang lagi menarik.



Buat pembaca² blog SuperMOM With SuperKIDS, anda diberi kod diskaun sempena Ramadhan 2016 untuk menikmati hidangan berbuka puasa di Asian Fusion Café ni. Penjimatan sebanyak 40% atas pembelian set menu perayaan dengan menggunakan kod “RMD2016” yang bermula dari 6hb June sehingga 16 Julai 2016.

Apalagi... Jom serbu Asian Fusion Cafe untuk berbuka puasa ni. Bawak family sekali. Tak rugi berbuka puasa di sini sebab makanan nya sedap². Ni addressnya:

Asian Fusion Café
No. 6, Block E, Jalan GC 4 
Glomac Cyberjaya, 
Cyber 12, Cyberjaya
Tel: 03-8322 6986
Open: 9.30 am - 9.30 pm



You Might Also Like

8 komen

  1. Adoii.. Cyberjaya tuuu.. jauh la dari Klang ni. Apa pun enjoy berbuka pada yang ke sana!

    ReplyDelete
  2. Ehh murahnyaaaaa. Nanti nak ajak lah kwan berbuka dekat sini :)

    ReplyDelete
  3. wah tawaran yg menarik ni...ada diskaun.

    ReplyDelete
  4. Alahai dik oii... jauh bebenar kakak kalau nak berbuka di sana tu:)
    Yg duduk dekat sana pergilah nak tunggu apa lagi peluang baik ada jgn tolak..

    ReplyDelete
  5. Oh, tak pernah lagilah masuk ke restoran ni! Nampak macam best aje. Nak pergi berbuka kat sana, terasa macam jauh pulak. Eh, bulan puasa ni cepat betul mengalah kalau jauh. Kalau tidak, bukan main lagi ligat berJJCM.

    ReplyDelete
  6. Terima Kasih atas perkongsian ni.. :)

    Blogwalkini sini, jom baca artikle ini

    McAfee Secure Di Wordpress article...

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive