Jualan Coklat Beryl's!!!

Thursday, June 16, 2016


Wahai penggemar² coklat atau hantu² coklat diluar sana. Nak cari coklat sedap dengan harga murah? Ni haaaa.... Beryl's tengah buat jualan coklat. Pergi lah serbu. Kalau tak nak hidang kuih, boleh hidang coklat dipagi raya nanti. Tapi ni suma coklat ready to eat yerp. Coklat compound tak jual. Lokasi kejadian:

No. 2, Jalan Raya 7/1
Kawasan Perindustrian Seri Kembangan 
43300 Seri Kembangan

Operation Hour: 

Mon - Fri: 8.30 am - 5.30 pm
Sat & Sun: 8.30 am - 5.00 pm

Chocolate Shop
Jalan 9/1, Taman IKS
43650 Bandar Baru Bangi

Operation Hour: Mon - Fri: 8.00 am - 5.30 pm

Sumber [SINI]

Tu dia... Macam² ada. Rambang mata kalau gi sini nih. Tapi coklat Beryl's memang sedap. Memang feveret aku nih. Kalau makan tak boleh tunjuk kat anak². Bagi sorang sebijik cukup. Bebudak tak boleh makan coklat bebanyak kan...hehehe....

Note: Mengantuknyaaaa....



You Might Also Like

4 comments

  1. Ohmai!!! BRosmizaAli.Comest ni.. Kalau Pak Diamond tau, mau dia gi memborong.. Hantu coklat tu.. Hehe..

    ReplyDelete
  2. Nak kena pergi ni.
    Beli banyak-banyak pastu kena sorok. Anak-anak Amy tak leh makan coklat banyak-banyak nanti sakit perut hehehe.

    ReplyDelete
  3. choc loversss..msti serang ni

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive