Salam Aidilfitri 1437H

Monday, July 04, 2016


Memasing dah tak sabar nak raya kan. Badan kat office tapi jasad dah ingat kat kampung. Hari ni mungkin ramai yang last day bekerja. Termasuk lah diri ini. Al maklumlah... Nursery dah start tutup hari isnin. ingatkan boleh lah nak jimat cuti. Hurmmmm... Terpaksa cuti awal. Sapa nak jaga anak². Nak bawak anak² gi office, memang tak lah kan. 

Pejam celik pejam celik *ayat cliche, Ramadhan nak nak sampai ke penghujungnya. Rasa macam baru jer start puasa. Di kesempatan ini saya *terus tukar kata nama kau..ngeee* ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin buat kawan² IG, FB, BLOG, Followers, Anon dan Silent Reader yang sudi berkunjung ke blog yang tak seberapa nih. Ampun dan maaf di pinta jika ada salah dan silap, terkurang ajar atau terkasar bahasa sepanjang saya berblog ni. Ter upload gambar yang menjengkelkan di IG dan juga status yang menjemukan atau menyakitkan hati secara tak sengaja di FB. Hati manusia ni bermacam² jenis kan. 

Berhati² dijalanraya buat mereka yang nak pulang ke kampung. Jaga²... ada yang memerhati. Sila rancang perjalanan anda supaya tak tersangkut dalam kesesakan jalan raya. Ingat... Jangan memandu di lorong kecemasan. Jangan main HP. Kang tak pasal² duit melayang kena bayar saman. Semoga perjalanan anda dipermudahkan olehNYA. Akhir kata....semoga Lebaran ini di sambut dengan penuh Kegembiraan :-)

Note: Sederhana jer raya ni. Lebih kepada anak².


You Might Also Like

8 komen

  1. selamat hari raya aidilfitri
    maaf zahir n batin

    ReplyDelete
  2. Katak kenyang lalu tertidur
    Gajah pitam lantas terjatuh
    Andai tak sampai tangan menghulur
    Ku pohon keampunan dari jauh
    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

    ReplyDelete
  3. In shaa Allah.. selamat raya raya

    ReplyDelete
  4. Wkmsalam.
    Selamat menyambut lebaran.

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya fiza..maaf zahir batin...raya amie tahun ni pun sama aje...sederhana aje...budak2 ni pun sederhana aje nampknya..huhu

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya AidilFitri kak :) Kalau esok belum raya, saya lom cuti g. huwaaa :'(

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya. Moga lebaran kali ini lebih bermakna :)

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive