Semakan Keputusan Permohonan Tahun 1

Friday, July 15, 2016

Klik jer gambar ni.

Pengumuman untuk Ibu² dan Ayah² yang sedang menunggu keputusan untuk Permohonan Tahun 1 2017 bagi anak masing². Nak masuk tahun satu pon nak kena semak permohonan kan. Curlass anak² jaman serba canggih ni. Semua maklumat di hujung jari jer. 

Ni nak bagitau. Keputusan dah keluar untuk ibu² yang mendaftar di Putrajaya harini bersamaan 15 Julai 2016. Untuk kawasan Selangor, sila bawak bersabar yerp. Keputusan untuk permohonan tahun satu akan keluar esok bersamaan dengan 16 Julai 2016. Sila set alarm kat Handphone tu kalau takut terlupa. Bersiap sedia esok dok depan PC.

Debar gak nih, Harap² Qahirah dapat satu skolah ngan abang dia. Masa daftar haritu nombor dah limaratus lebih....ppffttttt... Nak masuk darjah satu dah anak dara aku nih. Dah boleh buat belanjawan untuk anak² masuk skolah tahun depan. Iman Hakimi darjah Empat, Qahirah darjah Satu dan Qhalif pulak Tadika. Duit... duit... duit... Banyak gak nak kena pakai duit tahun depan nih.

Note:  

You Might Also Like

7 comments

  1. Qeram 2018.. tahun depan tadika la.. tak tahu nak hntr mana.. pra sekolah ramai.. mmg isi borang kena reject dah.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. anak kita tak sekolah lagi..hehehhee

    ReplyDelete
  3. wah... mesti mak bpak yang terlebih debar nih...

    ReplyDelete
  4. ijat bulan ni baru nak masuk 4 thn tau, fiza.
    tapi time ijat umur 2 thn aida da daftar kan dia darjah 1 hi hi hi...
    eksaited terlebih nak booking tempat :)

    ReplyDelete
  5. kena tunggu 7 tahun lagi baru nak daftar...hehehe.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive