Minyak Herba Asma Mujarab | Merawat Asma, Batuk, Lelah dan Lain² Penyakit!!

Tuesday, August 02, 2016

Siapa yang ada penyakit lelah atau asma? Atau ada dikalangan ahli keluarga, rakan² atau anak sendiri yang ada penyakit lelah atau asma  ni? Haaaa… meh baca entry ni. Saya nak share dengan anda semua mengenai satu produk yang diproses secara ‘HOMEMADE’ oleh seorang pakcik. Difahamkan produk pakcik ini mempunyai ramuan rahsia yang telah diturunkan oleh nenek moyang beliau sendiri sejak 40 tahun yang lalu.


Pernah dengar tak Minyak Herba Asma Mujarab? Rasanya dah jadi trending produk ni kat laman sosial dek kerana keberkesanan nya kepada mereka yang dah mencuba produk ni. Orang kata Minyak Herba Asma Mujarab ni memang laku keras lah sebab sesuai untuk semua peringkat umur. Apa yang istimewanya Minyak Herba Asma Mujarab ni sampai jadi fenomea?

Ok, meh nak share. Antara keistimewaan Minya Herba Asma Mujarab ni, ianya mujarab untuk penyakit lelah, asma, batuk, kahak dan selsema. Kiranya dah boleh say ‘bye..bye’ lah kat nebulizer dan ubat² dengan adanya Minyak Herba Asma Mujarab nih. Bukan itu jer tau, untuk penyakit lain pon boleh. Antaranya Kembung Perut, Sakit Perut, Luka, Terkena Api, Sakit Gigi dan macam² lagi lah. Best kan Minyak Hera Asma Mujarab ni.

Banyak feedback positive dari pengguna yang mengatakan produk ini sesuai dan berkesan untuk merawat penyakit asma dan lelah. Untuk ibu² pula minyak ni amat serasi untuk anak² yang sedang menghidap batuk dan selsema. Meh baca antara testimoni² dari pengguna yang menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab:

Kegembiraan seorang ibu bila anka dah sembuh dari penyakit Asma. Sumber [SINI]

Kegembiraan seorang pengguna dan juga seorang anak bila kesihatan ayahnya dah semakin baik. Sumber [SINI]

Disebabkan keberkesanan nya, Minyak Herba Asma Mujarab mendapat sambutan yang tinggi di seluruh Malaysia dan juga di luar Negara seperti Singapore, Brunei, Thailand, Indonesia, Myanmar, Bangladesh dan juga India. Jadi tidak hairan lah ada pihak yang sangat tidak bertanggungjawab telah meniru produk Minyak Herba Asma Mujarab nih. Memang licik betul mereka sebab menggunakan labels dan design yang sama. Jadi… Jika anda tidak mahu tertipu. Sila pastikan Minyak Herba Asma Mujarab yang anda beli tu betul² asli. Macam mana nak tahu asli ker tak? Meh saya tunjuk:

Perbezaan antara tiruan dan asli. Sumber [SINI]

Lagi perbezaan. Memang boleh terpedaya dibuatnya. Sumber [SINI]

Ini baru betul² asli. Pastikan yang asli. Baru beli hokay. Sumber [SINI]

Kalau nak tahu. Setiap botol minyak yang original mempunyai hologram, QR Code dan nombor siri macam nih. Canggih kan. Kena belek depan belakang botol tau.

Kita boleh bezakan Minyak Herba Asma Mujarab yang mana asli yang mana tiruan. Kalau tiruan minyaknya berbau seperti asap rokok, warnanya yang jernih, cair dan kurang berangin. Kalau asli baunya segar dan sedap macam ada bau mint serta berangin bila pakai. Memang best lah. 

Ok... Dah baca pasal Minyak Herba Asma Mujarab kan. Ni saya nak share pengalaman sendiri yang menggunakan produk ni. Kebetulan masa amik Harraz kat nursery nampak hidung dia dah start berhingus. Haishhhh... Tak boleh jadi ni. Risau dari hingus akan start batuk² plak kan. Dah lah [Harraz ada sejarah Pneumonia]. Malam tu sebelum tidur saya sapukan Minyak Herba Asma Mujarab ni kat belakang badan, leher, dada, perut dan juga tapak kaki. 

Cenggini ha

Tak perlu banyak². Nak jimat, kau tebuk jer kat tutup botol kecik yang kaler putih tu. Tebuk dalam 4 lubang, Tak payah nak buka² lagi. Tuang kat tapak tangan dan sapukan kat bahagian yang sepatutnya. Hasilnya:


Lena tidur. Hidung tak tersumbat. Hingus pon tak sempat nak bermaharajalela sebab esoknya dah tak der hingus. Erkkkk... Macam magik plak. Lepastu Qhalif plak start batuk². Sebelum batuk² melarat, si hemak dah bersiap sedia dengan Minyak Herba Asma Mujarabnya. Malam sebelum tidur, sapu kat badan Qhalif. Perghhhhh... tak dengar Qhalif batuk² lagi lah. Macam dah hilang batuknya. Memang bagus lah minyak nih. Wajib ada dalam simpanan kat rumah.

Tek teruja ker nak beli? Tak rugi beli tau. Kalau nak tau lebih lanjut mengenai produk Minyak Herba Asma Mujarab ni dan nak tau senarai stokis berhampiran kawasan anda, boleh dapatkan info di:


Boleh juga hubungi:

En. Hafis: 013-480 6787 (HQ bahagian pemasaran) 
Puan Ain: 013-987 1616 (PEMBEKAL UTAMA MINYAK HERBA ASMA MUJARAB)








You Might Also Like

6 komen

  1. Bagus ni stand by simpan buat stok di rumah :)

    ReplyDelete
  2. Kakak tak pernah pulak jumpa minyak ini Fiza
    Mungkin sebab kena beli online tu yg baru tahu

    ReplyDelete
  3. lena model minyak herba ni tidur erkh..hehehe

    ReplyDelete
  4. ahhh memang menjadi minyak ni..tapi banyak sangat tiruan,tak tau mana satu betul..cube baca kat sini, ni tiruan ke betul?? http://palingbusuk.blogspot.my/2016/11/minyak-herba-asmak-penawar-asma-pada.html

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive