Bedak Ruam Bayi | Merawat Ruam Dan Segala Jenis Penyakit Kulit

Friday, November 25, 2016

Ibu mana yang tak sedih bila tengok muka dan badan anak naik ruam kan. Rasa sakit jer mata tengok bitnik-bintik merah dekat pipi dan badan anak tu. Selalunya ruam suka hinggap dekat pipi, leher dan juga celah-celah pelipat kan especially pada bayi. Teringat masa dalam pantang haritu. Baby kena Muka dengan leher baby naik bintik-bintik merah. Mungkin sebab panas atau ruam susu.
.
Anak naik ruam pon kau dah risau kan. Apatah lagi parents yang anak nya kena penyakit kulit macam Ekzema. Allah… Tak sanggup nak tengok rasanya sebab kesian sangat. Nak sapu cream, kena jugak tengok kandungan nya kan. Bukan boleh main sapu sembarangan cream. Kulit budak kan sensitive. Silap cream mau tambah teruk jadinya. Buat ibu-ibu atau siapa-siapa saja yang ada masalah kulit, apa kata try produk Bedak Ruam Bayi nih.


RUAM BAYI POWDER terbukti sangat berkesan, malah mampu menyelesaikan pelbagai jenis penyakit kulit seperti Psoriasis, Ekzema, Kurap, Panau, Kayap, Ruam susu (bayi), Ruam panas, Kudis, Kudis buta, Cacar air, Jerawat, Luka Dan lain lain masalah kulit. Ianya bukan sekadar bedak sejuk biasa kerana diperbuat dari 100% tanah liat putih terbaik dunia dan air galian semulajadi. Kaedah yang diajarkan oleh Nabi Muhammad S.A.W. Iaitu merawat penyakit dengan menggunakan tanah dan air.


DARI TANAH KITA DIJADIKAN DAN DARI TANAH JUGA SEGALA PENAWAR TERCIPTA

Dari Aisyah r.a.d, Berkata: “Sesungguhnya Nabi saw berkata/berjampi bagi penyakit; Bismillah, Ini tanah bumi kami, dengan campuran air liur di kalangan kami, disembuhkan orang yang sakit di kalangan kami, dengan izin Tuhan kami.” (Sohih Bukhari: Kitab Attib; Bil:5745)


Nak tahu apa yang best sangat Ruam Bayi Powder ni?

  • Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
  • Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  • Satu bekas tahan agak lama. Selalunya saya guna beberapa bulan.
  • Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.
  • Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
  • Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.
  • Ruam Bayi Powder ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam. Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. Alhamdulillah!
Ok. Sekarang saya share testimoni dari pengguna yang dah Berjaya sembuh dengan produk Ruam Baby Powder nih.

Baby nu kena Ekzema. Sedih betul tengok. Alhamdulillah... Lepas menggunakan produk Bedak Ruam Bayi ni, dah nampak perubahan.

Hilang dah gatal-gatal. Berganti pulak dengan kulit yang licin ☺

Testimoni dari pesakit kulit Psoriasis. Selepas 2 hari menggunakan  Ruam Bayi Powder, Psoriasis semakin nipis.

Ini sebahagian testimoni. Kalau nak baca testimoni lain, boleh tengok kat [SINI] dan [SINI]. Kalau korang tertarik dan rasa nak mencuba dan nak membeli, sila PASTIKAN YANG ASLI BARU BELI tau. Kalau nak tau maklumat lanjut mengenai produk Bedak Ruam Bayi ni, boleh terjah:

Official Website


Facebook


Phone

HQ  En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran) 
 Puan Nurul : 017 6239935 ( Produk Owner)  



You Might Also Like

3 komen

  1. kesian sgt tgk baby atau anak kecil yg ada masalah kulit nih.. diorang dah laa tak paham apa itu sakit, hanya boleh menangis je..

    ReplyDelete
  2. menarik produk ni..
    y penting diyakini

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive