Seamless Nursing Bra By Shapee Memang Best

Friday, February 03, 2017

Antara keperluan terpenting bagi seorang ibu mengandung dan ibu menyusu adalah NURSING BRA atau Bra Menyusu. Kenapa penting? Mestilah penting sebab payudara wanita akan berubah terutama sekali ketika mereka mengandung dan juga selepas melahirkan anak. Bila dah berubah tu, korang tak boleh lah pakai lagi lah Bra lama kan. Jadinya… buat bakal-bakal ibu, antara list yang korang kena masukkan dalam wishlist persediaan semasa mengandung dan selepas bersalin nanti adalah nursing bra. Peringatan ni tau.


Pemilihan Nursing Bra juga harus dititikberatkan juga yer. Jangan main beli jer tau sebab Nursing Bra ni direka khas untuk ibu-ibu yang menyusu dan rekaannya agak berlainan dengan bra yang biasa. Terdapat juga pelbagai jenama Nursing Bra yang ada dipasaran sekarang ni. Antara nya ialah Seamless Nursing Bra dari jenama Shapee

Apa yang best dengan Seamless Nursing Bra Shapee ni?

Memang best Seamless Nursing Bra Shapee ni. Kali pertama kau pakai kau akan jatuh cinta sebab rasa selesa dan sejuk bila dipakaiNak tau tak kenapa rasa selesa dan sejuk? Sebab materialnya terdiri dari nylon dan spandex. Memang best sangat. Keselesaan itu penting yer dalam pemilihan nursing bra. Korang boleh tengok dalam gambarajah kat bawah ni kenapa Shapee Nursing Bra ni best.


Memang Seamless Nursing Bra Shapee ni direka khas untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Yang bestnya kan. Untuk ibu menyusu yang terlupa nak pakai breast pad tak perlu risau dengan kebocoran sebab Seamless Nursing Bra Shapee ni ada Removable Bra Pad. Memang agak tebal juga Removable Bra Pad ni tau. Kalau korang rasa tak nak pakai removable bra pad ni, korang boleh bukak jer. Kalau nak pakai boleh letak balik. Dah nama pon removable kan…. Hehehe… 


Korang tau tak yang ibu-ibu menyusu ni tak digalakkan memakai ‘wired bra’ sebab ianya boleh menyekat pengeluaran susu. Bukan itu saja, ia juga boleh menyebabkan payudara jadi bengkak dan sakit. Dengan Seamless Nursing Bra Shapee ni, korang tak payah lah nak pakai nursing bra yang ada dawai tu sebab ianya dah ada sokongan sehingga 360’ untuk menyokong bentuk badan. Macam Push-up bra lah ni. Tapi versi nursing bra gittew… ngeeee…


Kebanyakan Nursing Bra memang ada nursing clip atau klip bukaan. Korang tau tak sebab apa? Sebab untuk memberi keselesaan pada ibu-ibu yang menyusukan anak lah. Tak payah nak tanggalkan bra. Cuma bukak nursing klip tu saja. Memang senang nak dibuka dan dipasang balik Selesa sikit kalau nak menyusukan anak kan. Tapi yang bestnya dengan Seamless Nursing Bra Shapee ni, rekabentuk klip lebih inovasi dan flexible. Lepas tu senang nak remove bra pad.  


Didatangkan dengan 3 colour. BLACK, PINK and NUDE. Yang mana satu pilihan anda? Pilihlah ikut kaler kesukaan yerp. Ni detail keistimewaan Seamless Nursing Bra Shapee.

Shapee Nursing Bra (Basic)
  • 3D seamless design (non-wired)
  • 360° comfortable support
  • Improved non-slip straps for maximum support
  • Innovation nursing clip design for convenience + flexibility
  • Greater adjustability for versatile
  • Removable bra pad for easy replacement
  • Made by breathable material (nylon and spandex)
  • Free extender hook


Ni measurement untuk rujukan korang. Ada size M, L dan XL. Sila ukur betul-betul. Jangan salah saiz dan cup yerp. Yang pasti, harga Seamless Nursing Bra Shapee adalah sangat berpatutan. Hanya RM45.00 untuk sekotak. Memang selesa dan best. Korang kena beli jugak kalau nak rasa keselesaannya. Untuk maklumat lanjut, boleh terjah:

Website

Facebook

Instagram

 Address

Shapee Trading &Distribution (M) Sdn Bhd (1058466-U)
No.45 (Ground Floor) 
Jalan Utama 44, Mutiara Square
Mutiara Rini, 81300 Skudai
Johor Darul Takzim

Phone

+607-5547488

Email

cs@theshapee.com   

You Might Also Like

7 komen

  1. kat rumah dkna ada 2 helai lagi tak pakai beli masa bersalinkan mikhail dulu hehehehee

    ReplyDelete
  2. Nanti kalau 2nd baby boleh la sy beli nursing bra baru

    ReplyDelete
  3. Cantik model .. ekeke... Skarang saya pun tgh cari bra untuk menyusu ni. In Sha Allah, tak lama lagi dapat baby baru. Sekarang dok cari kat Lazada.
    .
    Komen Boleh - Kerja Dari Rumah Dengan iLancee

    ReplyDelete
  4. jue dapat sassy punya sedap pakai.. macam pakai sport bra tauuu

    ReplyDelete
  5. Menarik! Saya dulu pakai Fabulous Mom. Kalau menyusukan anak, memang perlu pakai bra yang betul, kalau tak memang akan mengganggu proses pengeluaran susu...

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive