Peluang Menang Volkswagen Beetle Baru Dengan Berbelanja Di Kedai LEGO®

Tuesday, July 18, 2017

Siapa peminat LEGO®? Ini ada berita baik untuk anda di mana Peluang Menang Volkswagen Beetle Baru Dengan Berbelanja Di Kedai LEGO® sahaja. Cuma hanya berbelanja minimum RM100.00 di kedai LEGO® yang disahkan. Wowww.. Menarik sangat nih. Mana tahu rezeki boleh menang kereta kan. 


Kalau anda rasa nak beli LEGO® untuk diri sendiri atau nak belikan untuk anak-anak, sekarang ni masa yang tepat untuk membeli LEGO® kerana LEGO® Malaysia sedang melancarkan peraduan baru di seluruh dunia dengan memberi peluang kepada peminat untuk memenangi Volkswagen Beetle baru. Bermula dari 15 Julai 2017 hingga 20 Ogos 2017, peminat LEGO® boleh menyertai peraduan dengan membelanjakan sekurang-kurangnya RM100 di semua Kedai LEGO® yang disahkan di seluruh Malaysia.

Menurut kata Ketua Pemasaran di LEGO® Malaysia, Jacob Leighton Rennison, “Having released various LEGO® Volkswagen vehicles under our Creator Expert category over the years, and we know that the category is very popular with our fans. That’s why we’re offering our fans the chance to win the real thing in this latest campaign. This is partly an effort to get people to check out our LEGO® Certified Stores. We have a total of 8 LEGO® Certified Stores nationwide with one other popping up later this month. These stores offer a range of LEGO® builds, including highly limited-edition ones”

Bagi setiap RM100 yang dibelanjakan untuk produk LEGO®, peminat akan menerima token khas yang layak mendapat satu undian untuk memenangi Volkswagen Beetle. Terdapat juga sepuluh (10) runners-up prizes in the form of a LEGO®’s Big Ben and LEGO® London Bus combo. Peminat juga akan menerima tiga (3) token jika mereka membeli barangan tertentu seperti LEGO® Porsche, LEGO® Parisian Restaurant, LEGO® Palace Cinema, LEGO® Death Star. Anda juga layak menyertai peraduan ini jika membeli secara online atau dalam talian di kedai online LEGO®, http://www.brickmagic.asia

Acara cabutan secara langsung bagi peminat-peminat LEGO® yang menang akan berlangsng di kawasan Ground Floor Concourse, Bangsar Village II pada hari Sabtu, 26 Ogos 2017. Untuk maklumat lanjut mengenai kempen, lawati Facebook LEGO® Malaysia, www.facebook.com/LEGOMalaysia.official



You Might Also Like

22 komen

  1. Dulu pernah mengumpul benda lego.. Tapi sejak ada anak.. pepaham la kan...

    Tapi kalau dapat kereta sebijik, apa salahnya kan.

    ReplyDelete
  2. My dream car! Cantiknya! jom beli lego.. hehehehe~

    ReplyDelete
  3. Bestnya kalau dapat volswagen bettle. Terbaiklah hadiah untuk contest ni. Bertuah siapa yg dapat nanti

    ReplyDelete
  4. Bestnya kalau dpt beetle sekor.

    ReplyDelete
  5. wah..kalau menang volkswagen ni amik cuti 3 bulan..pas tu ronda Malaysia...jalan - jalan kan buat food hunting..kena beli lego la ni..

    ReplyDelete
  6. Ini adalah kereta idaman hati semenjak dulu lagi - classy, sporty dan cantik!

    ReplyDelete
  7. Nak kena keluar duit dulu baru boleh join entry utk menang kereta Beetle tu.. hmm.. kena fikir dulu. Kalau budak2 sukalah pantang nmpk LEGO..

    ReplyDelete
  8. peminat Lego bolehlah rebut peluang yang ada ni, manatahu rezeki kan. anak-anak suka juga dengan lego ni, memang dorang kreatif. tapi nak pegi beli tu pula takde kedai lego yang terdekat dengan rumah ni -..-"

    yanmie
    http://www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  9. bestnyee.. klu la ade chan nkmnang... msti best.

    ReplyDelete
  10. Wah sempat lagi ni! Sambil beli hadiah untuk adik boleh join contest juga. haha

    ReplyDelete
  11. Peminat lego confirm suka nih..

    ReplyDelete
  12. wah.. harap-harap sempat lah nak join...

    ReplyDelete
  13. Alah, kena beli min RM100 ke. Hahahha, kalau kkurang tak boleh? Fadzi memang suka join join kontest ni tapi kalau jenis kene invest duit dulu pada barang yang tak penting macam susah sikit

    ReplyDelete
  14. Bestnya lahai kalau menang Volkswagen Beetle

    ReplyDelete
  15. Pergghhhhhhh volkswagen beetle tu! Meletop!

    ReplyDelete
  16. Okay nak kena beli LEGO, mana tahu ada peluang nak menang :P

    ReplyDelete
  17. Wow! Dapat Volkswagen. Kelas LEGO !

    ReplyDelete
  18. Dah...dah... cepat beli lego!

    ReplyDelete
  19. Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I am waiting for
    your further post thanks once again.

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive