Lanafira | Butik Pakaian Wanita Muslimah Yang Trendy Dan Berkualiti

Tuesday, September 12, 2017

Lanafira | Butik Pakaian Wanita Muslimah Yang Trendy Dan Berkualiti. Kalau dulu, agak susah juga nak mencari pakaian muslimah mengikut citarasa. Atau orang kata lebih fashionable lah walapon menutup aurat. Sebab macam tak banyak choice sangat dulu. Tapi sekarang ni… Seiring dengan peredaran zaman, tak susah dah nak mencari pakaian muslimah mengikut citarasa terkini sebab banyak butik yang menjual busana khas untuk wanita muslimah. Macam Lanafira | Butik Pakaian Wanita Muslimah Yang Trendy Dan Berkualiti ni.


Kalau korang masih tercari-cari butik muslimah yang menjual pakaian muslimah yang trendy dan berkualiti, apa kata korang beli di Lanafira. Lanafira merupakan butik online yang menjual pakaian yang direka dengan bergaya untuk wanita muslimah dimana Lanafira lebih mengkhususkan pakaian muslimah yang berkualiti tinggi dalam talian dengan memastikan setiap pelanggannya mendapat 100% kepuasan.

TRENDY, AFFORDABLE, QUALITY… Misi Lanafira adalah untuk menghasilkan pakaian yang bergaya dengan harga yang berpatutan tapi masih mengekalkan kualiti. Ada beberapa design baju yang terdapat di butik online Lanafira. Antaranya ialah:

 Long Dress

 Kebaya

Modern Peplum

Semuanya dihujung jari sekarang ni. Tak perlu nak pergi butik muslimah sebab kita dah boleh beli secara atas talian sahaja. Jimat masa dan tenaga kan. Memang menarik sangat baju-baju yang terdapat di butik Lanafira ni. Ada jugak yang berkenan di hati macam Long Dress dengan Kebaya tu. Rugi kalau tak grab ni sebab cantik.


Kenapa Mesti Beli Di Lanafira?


Hurmmm... Kenapa korang kena beli baju muslimah di Butik Lanafira? Sebab Lanafira merupakan butik online yang lebih menumpukan kepada kualiti dan nilai yang tinggi dengan harga yang rendah dan berkualiti khas untuk pelanggannya. Wahhh... Gittew kan. Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai Lanafira atau nak buat pembelian, bleh layari:

Website


Facebook Page


Instagram


Kalau korang nak dapatkan tips-tips untuk fedyen terkini, boleh dapatkan di link ini:







You Might Also Like

14 komen

  1. Kebaya tu cantik nyer wehhh nak tgk harga dia lah!

    ReplyDelete
  2. Nasib kita lelaki jer tak boleh beli kat sini kalau tah dah habis borong semua baju2 yang cantik ni hehehehe..

    ReplyDelete
  3. suka warnanya yang cukup elegan dan cantik. hihi.. :)

    ReplyDelete
  4. Saya pon ada share pasal nih.memang cantik design design dia.
    Editing akak pon power..lawa..hehe

    ReplyDelete
  5. wow. penggunaan colour memang cantik :)

    ReplyDelete
  6. suka sangat tgk baju peplum dia.. menggoda betul!

    ReplyDelete
  7. wow.. not bad te gok design dia. namun kebanyakkan muslimah boutique banyak kena belajar design sebenar muslimah iaitu tidak terlalu ketat dan menampakkan punggung..

    ReplyDelete
  8. Cantik juga design baju dia. Kalau tk bermuslimah pun boleh pakai sbb design nmpk modern dan boleh sesuai untuk bangsa lain kalau ingin berfesyen muslimah. hehe

    ReplyDelete
  9. cantik longdress.. sesuai la nak kenduri pun boleh

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive