Set Hadiah ENCHANTEUR Memperkenalkan 5 Set Wangian

Saturday, January 27, 2018

Bagi mereka yang tidak mahu dihadkan dengan hadiah biasa seperti jambangan bunga, coklat dan kad hadiah yang tidak akan bertahan lama, set wangian adalah pilihan hadiah lebih ideal. Set hadiah sebegini sangat serbaguna untuk dijadikan hadiah pada mana-mana majlis atau ulang tahun memandangkan rekaan pembungkusan serba indah dan lengkap dengan rangkaian rejim penjagaan diri yang mengandungi wangian EDT dan losyen. 


Pemberian wangian dilambangkan seperti memberi sejambak bunga yang besar, tetapi lebih praktikal dan mengandungi intipati kuntuman bunga semerbak. Lebih penting lagi, haruman ini membawakan gabungan simbolik keintiman dan kemewahan. Penerima akan dapat menikmati pengalaman hadiah penuh wangian. Perasaan indah yang kembali mekar semula akan mengeratkan hubungan baik biarpun di antara si anak- si ibu, adik beradik, teman istemewa, malah hubungan antara pelajar dan guru. Sedikit sentuhan perincian akan mengekalkan detik-detik penuh keajaiban setiap hari.

Menyedari penghargaan yang diberikan terhadap wangian EDT, ENCHANTEUR memperkenalkan 5 set wangian tersendiri yang disediakan dalam bingkisan yang direka cantik, sesuai untuk semua perayaan - sama ada hari ulang tahun, perayaan, hari lahir, anugerah pencapaian dan hari penghargaan. Pek EDT mesra perjalanan  bersaiz 15ml ini menjadikan hadiah ini sesuai sebagai kejutan dan mudah dibawa di dalam beg tangan.

ENCHANTEUR telah membina reputasi sebagai jenama haruman dan penjagaan diri yang terkemuka dan berkualiti, diilhamkan dari Kota Perancis. Setiap aromanya telah dipilih oleh pakar wangian Perancis. Kami berbangga kerana dapat memenuhi keperluan wanita untuk mencipta sebuah pengembaraan cinta menakjubkan yang penuh dengan tujuan dan keanggunan. Ni nak tunjuk set hadiah mini Enchanteur Belle Amour & Romantic.


Packaging nya tersangat cute dan ekslusif. Diilhamkan dari personaliti romantis si gadis, ENCHANTEUR memperkenalkan set hadiah di dalam kotak merah jambu dimana  di dalamnya mengandungi wangian Belle Amour dan Romantic bersaiz 15ml setiap satu. Kedua-dua wangian menyenangkan ini bertujuan untuk menyemarakkan cinta dan kasih sayang untuk menjadikan setiap detik bersama berharga. 


Belle Amour yang membawa erti Beautiful Love (Keindahan Cinta), satu wangian yang didambakan terhadap seorang gadis impianmu. wangian floral ini melambangkan persahabatan dan hubungan cinta yang mekar direka khas dengan bahan unik dapat menjamin mood keseronokan pada siang hari serta pengalaman suasana temu janji malam yang indah. 


Charming bersaiz 15ml setiap satu, yang berkonsepkan siang dan malam. Set ini melengkapi gaya hidup si gadis yang gemar menggunakan aroma berbeza untuk waktu yang berbeza. Anda pasti terpesona dengan keanggunan dan kecantikannya yang memukau. Bingkisan set ini dijual di kedai runcit utama di seluruh negara dan laman membeli belah atas talian LAZADA.  

Selain daripada set hadiah mini Enchanteur Belle Amour & Romantic ni, ada 4 lagi set wangian yang berlainan. Antaranya:
  • Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris (Belle Amour & Mon Amie)
  • Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris (Mon Amie & Adore)
  • Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris Mon Amie
  • Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris (Mon Amie And Charming)

ENCHANTEUR PARIS MINIATURE EDT GIFT SETS dijual pada harga RM34.90 (Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak). ENCHANTEUR PARIS MON AMIE GIFT SET berharga RM23.50 (Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak). Selain itu, the ENCHANTEUR MINIATURE GIFT SETS dijual pada harga RM34.90 di Semenanjung Malaysia & RM36.70 di Sabah dan Sarawak.


You Might Also Like

19 komen

  1. dah lama tak beli minyak wangi. tengok set ni best pulak. botol pun cantik

    ReplyDelete
  2. bestnya dapat cuba perfume baru. nak gak try nanti hehe

    ReplyDelete
  3. Enchanteur ni serious memang sesuai utk semua peringkat umur. Emi memang pengguna enchanteur

    ReplyDelete
  4. kita dapat set yang sama, i bagi kawan I dia suka sangat harumannya, yang pink I sembuur sembur kat badan sendiri, memang sedap baunya

    ReplyDelete
  5. Memang sesuai sangat ni kalau nak kasi hadiah buat someone hihi

    ReplyDelete
  6. suka dengan enchanteur..wangi dia tahan lama walaupun saiz kecil ni..boleh bagi hadiah dekat kawan, mak ke..mesti suka

    ReplyDelete
  7. Nama pun catchy ala ala Paris.....boleh bagi hadiah kat org jugak....

    ReplyDelete
  8. Packaging cantik macam ni sesuai dijadikan hadiah...

    ReplyDelete
  9. sangat berbaloi kalau buat gift! boleh diingati lagi setiap kali pakai wangian ni :)

    ReplyDelete
  10. seems like a nice gift to give with lovely packaging!

    ReplyDelete
  11. Macam menarik je packaging dia..sesuai utk buat hadiah..harga pun murah

    ReplyDelete
  12. the bottle is so cute. affordable perfum

    ReplyDelete
  13. Bonde suka dengan bauan bella amour jatuh cinta dengan nya... saiz kecik mmg sesuai dijadikan hadiah!

    ReplyDelete
  14. best gak idea untuk jadikan set wangian ini sebagai pengganti sejambak bunga..bunga cepat layu kan hehehe

    ReplyDelete
  15. Memang tak perlu diperkenalkan lagi jenama ni. Dari zaman remaja dulu dah pakai. Menarik juga wangian terbaru ni. Lama dah tak cuba. Bolehlah pergi cari nanti.

    ReplyDelete
  16. Dlm buk siri ni, Enchanteur pink tu ok. Yg kuning agak krik2 juga huhuhu

    ReplyDelete
  17. Bestnya set hadiah Eschanteur ni. Dah lah harag berbaloi, packaging lawa dan haruman pun wangi.

    www.liahasty.com

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive