Pelbagai Pilihan Jenama Dan Pakaian Sempena Tateh Fashion Show 2018

Tuesday, April 10, 2018

Pelbagai Pilihan Jenama Dan Pakaian Sempena Tateh Fashion Show 2018 | Baru-baru ni aku dijemput untuk menghadiri fashion show yang di anjurkan oleh Butik Tateh yang bertempat di Mega Glory Hall, Bangi. Ianya merupakan majlis tertutup. Memang tak terlintas difikiran pon yang aku akan menyaksikan pertunjukan fashion show sebab ini adalah pengalaman pertama. Setakat fashion show dalam TV tu biasalah tengok… Hahaha… Tapi fashion show ni lain sikit sebab membabitkan model kanak-kanak yang memperagakan barangan bayi dan kanak-kanak serta model untuk baju ibu mengandung. Memang Pelbagai Pilihan Jenama Dan Pakaian Sempena Tateh Fashion Show 2018 ni.


Sebelum aku bercerita dengan lebih lanjut, mungkin ada yang tak familiar lagi dengan Butik Tateh ni. Kalau korang nak tahu, Butik Tateh ni merupakain sebuak kedai yang menawarkan pelbagai produk bayi yang berkualiti, produk penyusuan dan pakaian, peralatan pemakanan bayi, mainan Pendidikan dan banyak lagi untuk memenuhi keperluan ibu bapa diluar sana. Butik Tateh sudah beroperasi hampir 6 tahun sejak pembukaan nya pada Jun 2012. Dan ianya semakin berkembang dengan pembukaan 13 lagi cawangan.

Bergambar dulu dekat photobooth ☺

Sweet treat untuk budak-budak

Pelbagai Pilihan Jenama Dan Pakaian Sempena Tateh Fashion Show 2018


Tujuan Fashion Show ini diadakan adalah untuk memperkenalkan Koleksi Baju Raya 2018 atas jenama Tateh sendiri iaitu Tropika Raya Tateh. Selain daripada itu, ianya juga bertujuan untuk meraikan pelanggan setia Butik Tateh yang banyak menyokong sejak butik Tateh mula dibuka. Majlis yang berlangsung dengan meriah dengan kehadiran para tetamu dimulakan dengan bacaan doa oleh seorang Ustaz.

 Tateh Koleksi Raya Tropika dan Storksak Kids Zip Zoe Bag

 Storksak Diaper Bag

Pertunjukan Fashion Show Butik Tateh 2018 dimulakan dengan koleksi pakaian kanak-kanak dari jenama Tateh Koleksi Raya Tropika. Memang comel-comel baju yang diperagakan. Diikuti dengan jenama Storksak Kids Zip Zoe Bag. Cantik bag-bag ni. Disusuli pula dengan jenama Storksak Diaper Bag. Macam-macam pilihan dan semuanya cantik. Kemudian jenama Fathiyah Dream. Seterusnya dari Eiman Kurta. Diikuti oleh koleksi baju mengandung dari 40 Weeks Collection dan fashion show diakhiri dengan jenama Fathiyah Dream Baju Raya.

Fathiyah Dream

Eiman Kurta

Selain daripada jenama-jenama yang disebutkan ini, Kejayaan Butik Tateh Fashion Show 2018 yang pertama kali dianjurkan juga adalah dari kerjasama penaja-penaja lain seperti Tropika, Ning Salmah, Como Tomo, GabaG, Mimosa, MakYang, Pump It, Eiman Kids, Doo Deen, Baby King, Zip Zoe Bag Malaysia, Fizah Shower Baby Headband, Babylisious, Ajwa Bakery, Voo Voo, Kolok Ibu, Cik Gebu, 40 Weeks Pregnant, Storksak Malaysia, El Zahra Kids by Olemera, SofiSofian Gift, Sunny Beam, Ibu Sue, Ku-Ku Duckbill, Babymel London dan Fathiyah Dreams.


Overall Butik Tateh Fashion Show 2018 ni memang meriah habis. Macam-macam gaya dan aksi model-model cilik ni menggayakan pakaian. Ada yang sampai tertidur. Ada yang malas nak berjalan. Ada yang excited. Semuanya comel-comel. Memang pengalaman berharga bagi aku lah yang pertama kali menyaksikan Fashion Show ni... hehehe… Oh! ya.. Terdapat beberapa booth jualan yang dibuka semasa event berlangsung. Sambil tengok fashion show, sambil cuci mata gittew kan.

Tahniah buat warga kerja Tateh kerana berjaya menganjurkan Butik Tateh Fashion Show 2018 buat pertama kali dengan jayanya. Bukan senang nak handle model-model cilik ni tau. Semoga Butik Tateh terus berkembang maju dan lebih dikenali dengan memperluaskan lagi cawangannya di luar negara barangkali.. hurrmmm... Kalau korang nak tahu lebih lanjut, boleh layari:




You Might Also Like

28 komen

  1. comeinya koleksi baju budak-budak

    ReplyDelete
  2. Alahai comel je semua... Mommy kalau ada baby dah singgah sini beli baju koleksi untuk anak-anak..

    ReplyDelete
  3. Tahniah Tateh and the team. Cantik dan comel baju2 dan beg2 tu. Semoga tateh terus maju pada masa hadapan.

    ReplyDelete
  4. Comel je kanak2 catwalk buat fashion show. Banyak juga pilihan dari butuk Tateh ni.

    ReplyDelete
  5. Comel je kanak2 catwalk buat fashion show. Banyak juga pilihan dari butik Tateh ni.

    ReplyDelete
  6. Wahhh comei2 betul si cilik bertateh..hehehe.
    Sis x ada anak kecik..tunggulah ada cucu nanti..haaa time tu lah mcm2 baju n produk leh tengok..time tu jugak lah leh gi tgok fesyen show cam gini. arghhh tak sabar lak nak ada cucu

    ReplyDelete
  7. Wah cecantik dan hensem semua adik-adik posing ya.

    Pakaian mereka pun tak kurang hebatnya. Cantik untuk dipakai oleh anak-anak.

    Tahniah butik Tateh

    ReplyDelete
  8. Comelnyaaaaaaa fashion show kanak-kanak. Tateh Fashion Show. Kalau baby catwalk lagi Comel. Tapi entah kemana la jalannya. Mak pula kena ready kejar anak. Hehe

    ReplyDelete
  9. Cantiknya baju2 anak- anak tu semua..yang join fashion show pun comel..hehehe...menarik..kat Bangi memang banyak betul butik2 yang buat rambang mata

    ReplyDelete
  10. Wahhh bestnya ada fashion show utk kanak2. Dapatlah si cilik menunjukkan bakatnya dlm bidang peragaan

    ReplyDelete
  11. Sesuai sangat untuk nak barang keperluan bayi. Saya pun pernah beli barang bayi kat Tateh untuk bagi hadiah kat jiran. Kedainya lengkap dengan keperluan bayi. Eh bukan bayi je untuk ibu dalam pantang pun ada.

    ReplyDelete
  12. Dah lama juga beroperasi butik Tateh. Cawangan pun dah berkembang. Btw ianya butik untuk baju kanak2 kan? Nice collection. Menjelang raya ni baikla sediakan cepat.

    ReplyDelete
  13. Menariknye ada fashin show macam ni, boleh buat pilihan yang tepat untuk anak-anak. nanti nak bg tahu adik ipar.. Comel jer... Parent pon senang nak pilih.

    ReplyDelete
  14. Lovely fashion show.. So nice.. Such a great platform for fashion show..

    ReplyDelete
  15. I was actually wondering why Tateh...and then i just realised it's actually quite a cute name considering that it is for children n their mom...the pronounciation is like when i was a young kid trying to say something..hehehe oh and i like their clothing designs too...it's very intrend...

    ReplyDelete
  16. Comelnye model model cilik. Baju semua comel comel jugak. Geram rasa nak ada baby lagi

    ReplyDelete
  17. Tateh fashion show pasti meriah nih ya. Banyak pilihan busananya yang cantik cantik ya. Nak beli ntar klo dapat baju2 yang sesuai.

    ReplyDelete
  18. so cute too see the kids at runway and amazing spring collection they have for this year.. simple yet nice. cant wait to check this out for my client as gifts.

    ReplyDelete
  19. Menariknya pertujukan fesyen macam ni. Mudah kerja kita nak cari baju yang sesuai dengan jenis yg pakai tudung.

    ReplyDelete
  20. Alaa.... liez jenis xcam org sgt.. klau tahu fiza kat situ, mmg dah tegur tau.. tp mmg seronok la fashion show tateh

    ReplyDelete
  21. Wah Tateh buat fashion show ka.alahai mesti comel- comel model dia kan

    ReplyDelete
  22. Awww all are so adorable, memang fashion kanak-kanak sekarang macam orang dewasa juga. So stylish and so many choices nowadays for them.

    ReplyDelete
  23. cantik-cantiknya baju dari tateh ni. kalau ada baby girl sedaplah beli baju macam-macam, tapi kita ada baby boys je. balik-balik tshirt and pants. huhuhu.

    ReplyDelete
  24. comel budak budak jadi model baju. semua comel comel

    ReplyDelete
  25. Wah menariknya tengok model kanak-kanak, comelnya semua..

    ReplyDelete
  26. Wah banyaknya pilihan yang comel comel.

    ReplyDelete
  27. alaa comelnya
    ni boleh usha untuk koleksi raya nti

    ReplyDelete
  28. Cantik cantikmkoleksi baju yang dipeagakan. Boleh beli sedondon dengan ahli keluarga kan. Geram saja tengok design baju baju nih

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive