Membantu Masalah Dalaman Wanita Dengan Mama Sutra

Friday, September 07, 2018



Membantu Masalah Dalaman Wanita Dengan Mama Sutra | Bila jadi ibu yang berkerjaya ni kan, kita memang memerlukan tenaga yang lebih dan luar biasa lah. Berserta dengan kepantasan masa membuat kerja. Mana tidaknya.. Pagi-pagi nak kena bangun sediakan keperluan anak-anak nak bersekolah. Nak buat sarapan lagi. Dengan nak uruskan anak kecik. Phewwww… Memang mencabar. Tapi seronok sebenarnya sebab ada macam-macam ragam anak-anak yang kita boleh tengok.


Letih?? Tipu lah kalau saya cakap tak letih kan. Dengan hadap kesesakan jalan semasa pergi dan balik kerja lagi. Nak ambil anak-anak dari sekolah dan nursery yang pit stop nya ada 3. Maknanya 3 tempat saya kena pergi. Mau tak letih. Balik kerja pulak nak kena uruskan rumahtangga seperti memasak, basuh baju, sidai baju dan macam-macam lagi lah. Inilah rutin harian saya setiap hari. Tu baru hari biasa. Kalau weekend? Lagi lah bertambah kerjanya.

Membantu Masalah Dalaman Wanita Dengan Mama Sutra 


Tapi kan… Dua tiga hari ni saya perasan yang badan ni rasa lain lah. Rasa macam lebih segar dan bertenaga daripada biasa. Naik turun tangga pon tak ada lah rasa mengah sangat walaupon dukung anak yang umur 2 tahun tu. Kalau buat kerja rumah pon, rasa macam bertenaga je. Tak ada pulak rasa letih… Hurmmmm… Memang best lah rasanya. Sebelum ni jangan cakap lah. Naik tangga nak menuju ke tingkat 2 tu pon dah rasa mengah. Sebab rumah tingkat 2 kan. Dengan dukung anak dan bawak barang lagi. 


Memang terasa lah keletihan tu. Nak buat kerja rumah pon rasa malas dan lesu saja. Kalau tengok muka pon boleh tau muka letih dan lesu. Bila umur dah makin meningkat ni, badan pon nak kena jaga juga kan. Bukan luaran saja yang kena jaga. Dalaman pon sama juga sebab nak pakai lama kan. Bila fikir-fikir balik.. Owhhh... Baru teringat yang saya ada minum Mama Sutra selepas diperkenalkan oleh seorang kawan. Patut lah badan ni rasa ringan dan bertenaga. Bukan itu saja tau, bau badan pon macam dah makin berkurang.  

Apa Kelebihan Mama Sutra?


Bila cari-cari info fasal Mama Sutra, banyak rupanya khasiat dan kelebihan yang terdapat didalam sebotol Mama Sutra ni. Antaraya:

•    Membantu merawat masalah keputihan dan haid yang tidak teratur.
•    Membantu merawat masalah vagina berbau.
•    Membantu mengetatkan faraj.
•    Membantu merawat masalah lelehan yang banyak pada faraj.
•    Membantu melambatkan proses monopous.
•    Membantu mengurangkan masalah sengugut. 
•    Membantu membuang angin dalam badan.
•    Membantu menghilangkan bau badan.
•    Memberi tenaga dalaman wanita.
•    Membantu merawat masalah dalaman dan memudahkan untuk mendapat zuriat.

Kandungan Di dalam Mama Sutra


Nampak tak? Antara kandungan yang terdapat di dalam Mama Sutera. Tak perlu risau sebab semua bahan-bahan nya dari semulajadi. Statusnya pon adalah Halal yer. 

Cara Pengambilan Mama Sutra


Tak boleh main bedal saja tau. Ada sukatan pengambilan nya juga. Sehari hanya perlu makan 2 kali sahaja. Amalkan 1 sudu pada waktu pagi sebelum bersarapan. Dan 1 sudu pada waktu malam sebelum tidur. Apa rasa Mama Sutera ni? Ok... Honestly rasanya sedap. Ada rasa masam-masam manis. Rasa macam tak cukup 1 sudu lah. Nak bersudu-sudu dibuatnya.. haha... 


Tapi korang kena ingat yer, pengambilan apa-apa minuman kesihatan atau supplement sekali pon, air kena minum secukupnya tau. Lagi satu, memandangkan dalam kandungan Mama Sutra ni terdapat madu, jadinya memakai sudu plastik adalah lebih baik instead of pakai sudu besi. Ingat tau. Packaging nya pon comel dan mudah untuk dibawa kemana-mana. 

Teringin nak mencuba Mama Sutera? Korang boleh dapatkan Mama Sutra dengan Harga RM40.00 (Semenanjung Malaysia) dan RM45.00 (Sabah & Sarawak) untuk 250ml. Berpatutan kan harganya. kalau nak tahu maklumat lanjut, boleh layari:

Telefon : 014-711 6101
.  
Oh! Ya... Kalau korang dah mencuba Mama Sutra dan berminat untuk menambah pendapatan sampingan, boleh lah mendaftar sebagai agent. Pendaftaran adalah percuma. Jangan lepaskan peluang ini. 



You Might Also Like

20 komen

  1. tgh ramuan dia macam best je..sekarang dah senang makan jamu kira dah moden..xde rasa pahit tak sedap..

    ReplyDelete
  2. Wahh menarik ni, boleh lah try jugak nanti. Harga pun berpatutan.

    ReplyDelete
  3. Wah bagus ya produk nie, harga pun tak mahal sangat..

    ReplyDelete
  4. Masalah dalaman wanita zaman sekarang ni memang banyak, gaya hidup, pemakanan dan lain lain. Memang banyak lah puncanya. Tapi makanan tambahan ni untuk bekalkan zat dan khasiat saja.

    ReplyDelete
  5. Banyak jugak kandungan bahan dalam Mama Sutra ni. Nampak semua bahan bahan tu memang berkhasiat dan kalau ikut perubatan tradisional pun, bahan-bahan tu memang digunakan untuk kesihatan dalaman wanita kan.

    ReplyDelete
  6. glad to see you sharing this, the price is affordable. Shall check out their website soon as my sister in law been asking to know more.

    ReplyDelete
  7. banyak juga kebaikan dalam satu Mama Sutra ni, boleh kasi kat kawan2 yang beru kahwin ke atau yang baru lepas bersalin kan. buat jadi hadiah.

    ReplyDelete
  8. produk makanan tambahan macam ni boleh claim merawat dan mengubati masalah kesihatan ke? Macam salah tu. Kita sebagai pengguna pun perlu bijak.

    ReplyDelete
  9. kita, mak-mak byk anak ni mesti ada suplemen harian.
    tidak boleh tidak, kan...
    ni salah satu yg bagus kandungannya. natural. alami.
    manggis aida nampak tu :)
    selain dari tenaga fizikal, dalaman pun boleh jugak dijaga dgn suplemen ni.
    kulit cantik. in shaa Allah...

    ReplyDelete
  10. Menarik supplement ni, banyak khasiat dan kebaikan.memang sesuai untuk ibu/wanita berkerjaya mahupun surirumah yang ingin kekalkan kesihatan

    ReplyDelete
  11. Wah banyak betul khasiat mama sutra ni utk wanita. Nak try juga lah minum

    ReplyDelete
  12. Produk dalaman wanita hehehee kita mampu tengok jer awak nanti kita rekmen pada mak dan adik kita yer hehehehe sekarang dah banyak produk untuk wanita untuk penjagaan dalaman lelaki tak ada ker...

    ReplyDelete
  13. Macam-macam produk kesihatan dalaman ada kat pasaran sekarang ni kan, maklum perempuan memang sentiasa menitik beratkan kesihatan dalaman dan luaran, tapi kena pilih yang sesuai jugak untuk tubuh kita kan.. mama sutra ni cam best je..boleh lah nanti sis try

    ReplyDelete
  14. Liez ni jenis xsuka makan yg cecair.. tp tgk jugak la ramuan nya.. if sedap manis mcm ada kuma prunes tu mmg boleh layan minum.. jamu moden dah..

    ReplyDelete
  15. Banyak betul manfaat dan kelebihan Mama Sutra yada wanita ya. Bolehlah nak belikan satu untuk ibu nanti. Mesti dia suka ! 😊

    ReplyDelete
  16. Membantu masalah dalaman ya? Kalau ingredient nya tak merbahaya dan tiada bahan sampingan, bagus lah. Apa2 pun, kita pastikan produk tu baik untuk badan dan tidak akan timbul masalah kesihatan di masa hadapan. :)

    ReplyDelete
  17. Orang perempuan kena pandai jaga badan. Terutamanya dah ada abak. Tengok kandungan produk ni mmg best. Mesti rasanya pun sedap jugakkan

    ReplyDelete
  18. masalah sengugut i mmg teruk.. every month pun kene suffer.. baca kelebihan dia.. tgk mcm menarik je... maybe i can try this..

    ReplyDelete
  19. Banyak yea khasiat mama sutra nie.. tertarik AM bila baca khasiatnya.. AM berminat nak mencuba la.. bila dalaman cantik badan sihat, baru senyum datang hari2 kan.. hehehe

    ReplyDelete
  20. surirumah pun patut ambil ni. Walaupun hanya duduk dirumah, banyak juga kerja perlu dibuat kan?
    So badan sememangnya letih. Untuk kekal bertenaga, kena try juga mama sutra ni.

    ReplyDelete



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive