Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena Jualan Akhir Tahun Di PG Mall

Thursday, December 24, 2020

Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena Jualan Akhir Tahun Di PG Mall | Woot..Woot… Tinggal beberapa hari saja lagi kita akan menyambut tahun baru. Dan seperti satu kelaziman, setiap tahun mesti ada jualan besar-besaran seperti jualan akhir tahun. Banyak platform yang menyediakan kemudahan untuk membeli belah dalam talian dengan tawaran harga yang sangat berbaloi dan menguntungkan. Antaranya PG Mall. Saya percaya ramai yang sudah mengetahui mengenai PG Mall ini kan dan kalau anda dalam perancangan nak membeli belah, apa kata anda support Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena Jualan Akhir Tahun Di PG Mall ni.

Sebab apa? Sebab PG Mall merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan nombor 1 di Malaysia yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi. Selain daripada itu, PG Mall juga telah berjaya tersenarai didalam kedudukan ketiga teratas untuk platform e-dagang. Ini berdasarkan laporan pandangan Iprice (Iprice insight Repot) dan pautannya di ( https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/ ). Apa yang menariknya, PG Mall memberi perkhidnatan untuk membeli belah dengan menyediakan kemudahan pembayaran dengan menggunakan e-wallet dan payment gateway untuk pengguna. 

Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena Jualan Akhir Tahun Di PG Mall

Ok.. Berbalik kepada Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena Jualan Akhir Tahun Di PG Mall ini kan, ianya bermula pada 1 – 31 Disember 2020 dan banyak tawaran produk yang ditawarkan oleh PG Mall yang terdiri dari perbagai kategori seperi produk keperluan rumah, barangan runcit, produk kanak-kanak dan bayi, produk kesihatan dan kecantikan, Automatif dan Sukan, peralatan elektronik dan pelbagai jenis fesyen yang ditawarkan. Memang banyak pilihan lah dan yang penting, kita kena sokong barangan tempatan kita dengan menyertai Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena Jualan Akhir Tahun Di PG Mall sebab #BarangBaikBarangkita. Anda boleh tengok senarai produk tempatan di https://pgmall.my/proudly-local-campaign. Lepas tu kan, anda boleh gunakan kod kupon yang disediakan ni:


Kod Kupon: KBBM20 DISKAUN RM20 dengan Perbelanjaan Minimum sebanyak RM50
Kod Kupon: KBBM20 DISKAUN RM20 dengan Perbelanjaan Minimum sebanyak RM50

Senarai 5 Kedai Tempatan Terpilih


1) OLDTOWN White Coffee  | https://pgmall.my/OLDTOWN-White-Coffee


Buat peminat OLDTOWN White Coffee, anda boleh borong coffee di PG Mall ni sebab ada lebih 80 produk yang ditawarkan.  

2) So Convenient Store | https://pgmall.my/So-Convenient-Store


Ok.. So Convenient Store ini pula ada menyediakan barangan-barangan runcit untuk anda beli seperti Beras, Susu, Bihun, Minyak Masak dan macam-macam lagi lah dengan jenama Keluarga. Tapia da juga produk-produk dari jenama lain. Ada lebih 124 produk yang dijual.



Kedai Hurixs pon ada ya. Menjual produk kesihatan seperti ubat batuk, ubat selsema, Balm dan lain-lain lagi. Kalau susah nak cari ubat batuk jenama Hurixs, boleh lah membeli di PG Mall ya.

4) Broz Car Accessories | https://pgmall.my/Broz-Car-Accessories


Produk aksesori kereta pon ada ya. Orang lelaki suka lah tengok aksesori-aksesori kereta ni. Macam-macam ada. 

5) Khind by Costplus Online | https://pgmall.my/Khind-by-Costplus-Online


Khind ni produk-produk elektronik ya. Tak payah bersesak-sesak dalam shopping mall sebab kita boleh beli secara online sahaja di PG Mall ni. Ada Air fryer, Kipas, Blender, Oven dan banyak lagi. Rambang pila mata tengok produk-produk khind ni sebab banyak gadget dapur kan.

Nikmati Tawaran Penghantaran Percuma



Banyak betul kelebihan membeli belah dekat PG Mall ni tau. Dengan minimum perbelanjaan sebanyak RM30.00 sahaja anda berpeluang menikmati tawaran penghantaran percuma. Dah jimat kos tu. Tawaran bermula dari 1 – 31 Disember sahaja ya. Apa tunggu lagi. Dah gaji kan. Jom shopping dan sokong Kempen Beli Barangan Malaysia Sempena Jualan Akhir Tahun Di PG Mall. Kalau nak senang, anda download saja aplikasi PG Mall dekat link dibawah ni:


Untuk maklumat lanjut, boleh layari laman social PG Mall di:


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping



You Might Also Like

1 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive