Rambut Sihat & Lebat Dengan Teknologi Hijab Scalp Biotics Dari Safi Shayla

Saturday, May 07, 2022

Rambut Sihat & Lebat Dengan Teknologi Hijab Scalp Biotics Dari Safi Shayla | Safi Shayla merupakan rangkaian jenama syampu khas untuk wanita bertudung. Dan terbaru, Pakar Rambut Wanita Berhijab (Hijab Haircare Expert) Safi Shayla ini telah memperkenalkan Teknologi Hijab Scalp Biotics untuk mengekalkan keseimbangan dan kesihatan mikrobiom kulit kepala bagi mencapai rambut berhijab yang lebih sihat dan lebat.


Seperti yang kita sedia maklum, Rambut merupakan mohkota setiap wanita kan tidak kira lah yang bertudung atau pon tidak bertudung. Pemilihan shampoo dan penjagaan khas untuk rambut serta kulit kepala juga sangatlah penting. Untuk mereka yang sedang mengalami masalah kulit kepala dan rambut yang merunsingkan seperti berkelumumur, rambut gugur, rambut kering, berminyak atau berbau, boleh lah mencuba produk penjagaan rambut yang khas untuk wanita berhijab iaitu Safi Shayla.


Kalau anda nak tahu, Hasil penyelidikan Safi Research Institute (SRI), kesihatan mikrobiom kulit kepala wanita yang berhijab didapati kurang seimbang berbanding dengan kulit kepala yang tidak berhijab. Komposisi bakteria jahat yang ada pada permukaan kulit kepala adalah berlebihan daripada bakteria yang baik, akibat factor cuaca yang panas dan lembap. Hasilnya, pelbagai masalah kulit kepala dan rambut seperti kelemumur, rambut gugur dan kulit kepala berbau serta gatal mudah berlaku kepada yang berhijab. Oleh itu, rambut berhijab perlukan penjagaan yang lebih rapi.

Rambut Sihat, Segar Dan Lebat

Sebab itu lah formulasi Safi Shayla telah di upgrade dengan rumusan revolusi teknologi Hijab Scalp Biotics dimana ianya dicipta khas dengan rumusan probiotik untuk membantu penumbuhan bacteria baik, bagi mengembalikan semula/mencapai keseimbangan mikrobiom kulit kepala supaya kulit kepala yang sihat menjadikan rambut berhijab lebih sihat dan lebat. Selain daripada itu, ia juga diperkuatkan dengan 7 Habbatus Sauda Complex untuk membekalkan nutrient dan juga dipertingkatkan dengan memberi haruman yang berpanjangan sehingga 72 JAM!! Walaupon berhijab sepanjang hari.

Menarik sangat kan. Penjagaan rambut ni ibarat kita amalkan keseimbangan dalam pengambilan makanan atau pun penggunaan tenagan sepanjang bulan Ramadan ini lah. Penting juga kita pastikan keseimbangan kodisi kulit kepala sepaya boleh tampil dengan rambut yang sihat, cantik dan lebat. Lebih-bebih lagi di musim perayaan Hari Raya ni kan.

Pelbagai Variasi Syampu Safi Shayla Membantu Mengatasi Masalah Rambut Kepam

Jom mulakan penjagaan rambut dengan lebih rapi bersama syampu Safi Shayla. Tersedia dalam pelbagai variasi yang khas dirumus untuk mengatasi pelbagai masalah kulit kepala dan rambut yang kerap dihadapi oleh rambut berhijab. Top 5 Syampu Safi Shayla yang paling popular:


1) Syampu Anti Kelumumur - Berkesan mengatasi masalah kelemumur dengan menghilangkan 99.9% penyebab kelemumur, serta legakan kegatalan kulit kepala dengan sensasi Dingin masalah kelemumur dengan menghilangkan 99.9% penyebab kelemumur, serta legakan kegatalan kulit kepala dengan sensasi dingi


2) Syampu Kawalan Rambur Gugur - Menguatkan struktur rambut dari akar, kurangkan keguguran rambut dan membaiki rambut yang rapuh.


3) Syampu Licin Terurus – Melembut & melicinkan rambut yang kering dan susah diurus. Rambut licin, lembut dan senang disikat, tidak lagi frizzy dan serabut!


4) Syampu Segar Bermaya – Rasa segar dengan sensasi dinginnya, syampu ini akan membersih secara mendalam serta mengurangkan minyak kulit kepala agar rambut ringan, segar dan bermaya.


5) Syampu Itch Kontrol – Menghilangkan kegatalan kulit kepala segera dengan sensasi dingin agar rasa lega dan selesa

Masih belum cuba menggunakan syampu/produk penjagaan rambut yang khas untuk rambut berhijab lagi? Mari lah cuba Safi Shayla sekarang. Anda boleh membeli di mana-mana stor berdekatan anda seperti Mydin, Econsave, Lotus, 99 Speedmart, Giant, TF Value, Watsons, Guardian etc, ataupun dari laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee ini.

You Might Also Like

0 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive