Carina | Produk Tisu Berkualiti Tinggi Dari Malaysia

Sunday, April 16, 2023

Carina | Produk Tisu Berkualiti Tinggi Dari Malaysia. Pppssttt… Nak raya dah ni kan. Dah stanby tisu ke tu? Tisu pun penting tau dan ianya merupakan antara keperluan yang mesti ada untuk setiap rumah. Tak tahu jenama tisu apa yang paling bagus dan berkualiti? Meh saya kongsikan satu jenama tisu tempatan terkenal kerana menghasilkan produk tisu yang diperbuat daripada 100% pulpa dara yang berkualiti tinggi, lembut, tahan lasak dan kuat serta sesuai untuk kegunaan harian. Apa lagi kalau bukan tisu dari jenama Carina. Jom lah kita meriah kan raya dengan tisu Carina kerana Carina menawarkan pelbagai jenis produk mesra keluarga, termasuk tisu muka, kain lap basah dan tuala dapur.

Carina

Siri Carina Lavender Antara Yang Laris Terjual

Kalau anda nak tahu, rangkaian produk Carina Lavender ini terdiri daripada Carina Lavender Handkerchief, Carina Lavender Wallet, Carina Lavender Wipes 30’s, Carina Antibacterial Wipes 70’s dan juga Carina Lavender Soft Pack. Tetapi…Untuk siri Carina Lavender ini yang palibg laris terjual ialah:

Carina Lavender Wallet 

Memang best tisu jenis wallet macam ni kerana senang letak dalam handbag, bag galas atau bag sekolah sebab saiz nya yang comel dan mudah dibawa kemana mana.

Carina Lavender Soft Pack

Carina soft pack ni memang kena letak satu dalam kereta. Biasalah… Musim panas sekarang ni kan. Pasang aircond pun tak terasa sangat dan masih berpeluh. Saya suka Carina soft pack ni kerana material nya pun lebih lembut, tahan lama dan kuat. Ianya tak mudah koyak apabila digunakan dan tisu Carina ini tidak bebulu ya sebab ada jensi tisu tu bila kita lap dekat muka jadi melekat bulu bulu putih tisu.

Carina Antibacterial Wipes

Kalau nak cari tisu basah, boleh cuba Carina wipes ni sebab ianya bebas paraben dan alcohol free dengan fungsi antibacterial. Ianya mengandungi aloe vera dan vitamin E. Sesuai digunakan dirumah, tempat kerja atau boleh dibawa kemana-mana bagi memastikan persekitaran kita bersih dan bebas daripada kuman berbahaya. Yang pasti ianya selamat untuk kanak-kanak.

Tisu Carina Green Tea Baharu Dilancarkan

Carina

Selain dari Cari Lavender, Carina Malaysia juga baru melancarkan rangkaian produk terbaharu nya iaitu Carina Green Tea tissue. Anda boleh mencuba rangkaian produk terbaharu siri tisu Carina Green Tea ini kerana ianya dirumus khas dengan haruman teh hijau yang menyegarkan yang memberikan sensasi yang menenangkan tanpa menyebabkan sebarang kerengsaan pada kawasan kulit yang sensitif. Saiznya yang padat memudahkan untuk dibawa ke mana-mana sahaja anda pergi. Saya suka bauan Carina Green Tea ini kerana ianya sangat wangi.

Carina

Dapatkan Carina di AEON Big dan AEON Wellness 

Jom ambil peluang untuk rasai kelembutan, ketahanan dan kekuatan produk tisu Carina. Ini lah masa yang sesuai untuk anda mancuba kerana Carina ada menawarkan Tawaran Istimewa RAYA. Anda boleh dapatkan produk Carina ini di cawangan AEON BiG dan AEON Wellness yang berdekatan.

Carina

AEON BiG and AEON Wellness outlets


You Might Also Like

0 komen



Labels

Intellifluence

Afizah Abd Rahman is an Intellifluence Trusted Blogger

Blog Archive