Minyak rambut TANCHO & rambut PACAK

Tuesday, December 21, 2010

Tak dapat di pisahkan dengan Iman. Eeeuuuwwww...aku tak suka lah bau mintyak Tancho nih, kuat sangat baunya, pening kepala. Tapi hubby suka sangat pakai, skang nih turun kat iman plak. 


Skang nih anak bujang nan sorang tu dah pandai melaram. Jangan kata budak pompuan, budak lelaki pon dah pandai. Kalau nak gi jalan², mesti nak pakai deodorant, minyak wangi & minyak rambut tancho tu. Jangan kata gi jalan, nak gi kedai yang sekangkang kera tu pon nak pakai gak. Pasal deodorant, aku tak bagi pakai, tapi nak jugak pakai, daripada aku bertekak ngan budak 3 tahun nih, haaaa....pakai jerlah.

Yang minyak rambut tancho ni, klo iman pakai sendiri, dengan muka² skali di Tancho nya, banyak sangat. Adoooiiii...pening kepala, bapak ngan anak bau tancho. Pastu buat rambut pacak. Kejap² usik rambut pacak dia tu. 



You Might Also Like

6 comments

  1. hehehe..takleh nak komen.faktor genetik tu..huhu

    ReplyDelete
  2. uishh..tak bahaya ke kecik2 dah pakai deodorant?

    ReplyDelete
  3. Memang budak2 sekarang, asyik2 rambut pacak.. termasuklah anak2 buah aku.. Anak aku aje aku sikatkan belah tepi.. :)

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhh iman dah nampak big boy ;)

    ReplyDelete
  5. AMIRAH: Hehehe...memang pon.

    ISABELLE: Tu lah masalahnya. Nak kena sorok bentu tu.

    ReplyDelete
  6. FAIRUS: Hehehehe...belah tepi tu.

    NIEZA: Memang nieza, panjang dah.

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive