Lebatnya....

Wednesday, February 16, 2011

Kat Cyberjaya tengah hujan lebat. Angin kuat dengan kilat berdentum dentam. Takut plak mendengarnya. Masa aku kecik² dulu, orang tua² cakap, kalau kilat kuat tu maknanya syaiton kena tembak. Pastu ada yg cakap kilat kuat sangat sebab tanda Allah marah...maksiat banyak sangat...tak tau lah, org dulu²...biasalah...hehehehehe...

Kekadang kita ni pon suka merungut gak. Kalau hujan atau mendung...habislah baju basah, tak keringlah baju, tak boleh lah nak kluar hari nih, dah hujan mesti jalan jammed. Pastu bila panas pon merungut gak, panas sangat...tak tahan, tak lena nak tido malam. Habis tu nak macam mana lagi? Haihhhhh....

You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

Labels

Blog Archive