Yogurt Cheese Cake...sedapnya ☺☺

Thursday, March 10, 2011

1st time merasa yogurt cheese nih trus jatuh chenta. So yummyyyyyy hokey. Aritu 2 hari berturut-turut aku beli YC cake nih. Rasa macam tak puas makan jer, sedap sangat. Tak semua SR yang ada YCC nih.


Hari nih aku bedal lagi YCC lepas dah lama tak dapat, sambil buat kerja sambil makan cake ^_^. Jemput makan semua :-)

Nak habiskan tak sampai hati plak bila teringat kat anak. Tinggal kan sket untuk anak lah.

You Might Also Like

13 comments

  1. ade yogurt dlm tu?? alaaa sedapnyeeeee

    ReplyDelete
  2. kan kan..kita mak2 ni mesti teringat kat anak2...yg dah tertelan pun ralat jugak..hehe

    ReplyDelete
  3. bestnyaaa hanis yg tgk ni pun terliur dah la mmg peminat ciskek..

    ReplyDelete
  4. Ya ampun fiza..i luvvvvv cheese cake..adehh tp betul kn fiza..mkn sedap cmne mesti ingt kt anak kn..

    ReplyDelete
  5. wah wah wahhhhh! dok telan air liur ja tengok ni tau! hehehe

    http://twinkywinkystars.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wahhhh..now i'm cracing for YCC ni!!hehe..

    ReplyDelete
  7. kalo anak2 mkn bila dah besar nnt, diorg ingat x kat kita ye?

    ReplyDelete
  8. dah makan dah...mmg sedap kan

    ReplyDelete
  9. ELY: Ha'ah, sedap sangat ^_^

    AMIRAH: Kan...automatik ingat anak. Hehehehe...nnt u cari lah YCC nih.

    ReplyDelete
  10. HANIS: Ala...siannya dia, nnt balik msia bley makan *_^

    MAYA: Me too. Mmg ingat kat anak nyer

    ReplyDelete
  11. DRAMA MAMA: Hehehehe..nnt u cuba cari kat SR penang, mesti ada :-)

    SASHA: gi cari cpt YCC ni, nnt dah bersalin tak bely makan ^_^

    ReplyDelete
  12. ISABELLE: Insya'allah...mesti ingat nyer.

    ILA: Sedap kan ila :-)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive