Nasi Goreng Sardin

Monday, June 20, 2011

Google pic. saja. Tak sempat nak snap gambar sebenar ☺☺

Menu breakfast untuk pagi nih. Rajin plak memasak. Tak sampai 5 minit jer masak pon sebab semua bahannya dah ada tinggal goreng jer. Tak der nak menumis bagai. Leftover sardin smalam banyak lagi. Panaskan pastu masuk kan jer nasi. Kacau²...dah siap ☺☺☺

Resipi orang malas dan nak cepat macam nih lah. Tak yah potong bawang...nak tumbuk cili lah. Dalam leftover sardin tu suma dah ada kan. Benda dah senang, buat apa nak susah² kan lagi...ekekekeke...

You Might Also Like

13 komen

  1. tak pernah wat lagi...kena try la ni...

    ReplyDelete
  2. tak pernah makan lagi resepi unik ni

    ReplyDelete
  3. sedap tu....kalau saya nasi goreng mcm ni pun dah selera...

    ReplyDelete
  4. tak pernah cuba...nanti nak try lah..heheheh

    ReplyDelete
  5. i likeee...benda2 segera ni memang i likee..

    ReplyDelete
  6. first time i tahu nie nasi goreng sardin... harus cuba nie nak tahu rasa nyer mcm mana...sardin tin ker? share resepi pls hehehe....

    ReplyDelete
  7. sy suke nasi goreng sardin dan dh jd feberet...

    ReplyDelete
  8. sedap tu nasi goreng sardin. teringat lak dulu masa sek mak lia akan buatkan sbb lia mmg suka makan sardin.. :)

    ReplyDelete
  9. masa belajar dulu kitowang pnggil nasi grg sardin ni nasi alabama..

    saki baki sardin tu bila dah rupa nasi nampak sedappppp...

    ReplyDelete
  10. mungkin blh buat menu mkn mkn ni..ada sardin x abis dlm peti ais tu ;)

    ReplyDelete
  11. hihihi igtkan gmbr tu yg real punya siap hias bagai..kikiki

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page