Mat Ayam Kampung @ Cyberjaya

Wednesday, July 06, 2011

Burpppppp...alhamdulillah ☺☺. Murah rejeki ari nih. Contractor bermurah hati belanja makan. Makan kat retoran Mat Ayam Kampung, Cyberjaya.


Memang sedap ah. Dapat makan ayam kampung panas². Pastu cicah ngan sambal tempoyak...perghhhhh...my favourite.


Macam² ulam-ulaman ada. Tambah plak ada budu, sambal belacan, tempoyak and cili kicap. Lauk pauk pon boleh tahan sedap gak lah. Dah namanya pon ayam kampung, harga seketul RM4.00...harap maklum yer ☺☺☺

Dah lama tak makan ayam kampung kat velodrome Cheras sana....hhhmmmmm...

You Might Also Like

12 comments

  1. sedapnyaaa...yg velodrom tu mmng selalu termimpi2..

    ReplyDelete
  2. aduila nama mcm kedai makan kt kpg je kan..hihihi

    ReplyDelete
  3. AMIRAH: Memang sedap. Yg kat velodrom tu pon sama gak. Dpt mkn ayam ngan sambal belacan dia pon dah cukup sbb sambal dia sedap ^_^

    ReplyDelete
  4. MRS FIZA: Hehehehe...tu lah. Try lah mkn kat sini nnt. Cyberjaya & Putrajaya dah dekat gak tu.

    ReplyDelete
  5. the price is reasonable and worth trying.

    ReplyDelete
  6. dekat tak ngan Saba, Cyberjaya? kalau dekat2 situ boleh la terjah sbb saya ni tak tau sgt jln kat Cyberjaya tu...

    ReplyDelete
  7. ayam kampung tu yang tak bleh tahan..sekarang nie selalu makan ayam inject aje...

    ReplyDelete
  8. kat velodrom tu sedap kan..klo gi sana wajib order air durian belanda skali..syedapp

    ReplyDelete
  9. waaa sedapnyaa...boleh try nieeee:):)

    ReplyDelete
  10. ayam kampung org kata rasanya manis..tp aku tgk tulang je..hehehehe

    ReplyDelete
  11. Selaloo makan kt c2.sedap..cubela...

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive