Kembali Bekerja...malasnyaaaaa...

Monday, September 05, 2011


Macam tu lah kalau dah cuti lama sangat. Rasa lemau jer pagi nih nak bangun. Rasa malas jer nak gi kerja. Macam tak cukup plak cuti seminggu tu...ekekekeke...

Haihhhhh...tak tau lah nak citer apa. Blur plak rasanya. Nak citer pasal raya, memory card tinggal kat umah. Nak citer pasal jalan sesak masa balik kampung, tak der lah plak sebab kampung pon kat kampung pandan KeyEll jer...jalan pon lengang masa balik aritu ☺☺

Adoiiii...seminggu tak menaip rasa beku plak. Nak jalan² dulu.

You Might Also Like

4 comments

  1. Nak dtg beraya ni, Kuih raya Ada lg x??? Hihi

    ReplyDelete
  2. jadikan selepas hari raya ini kita mula bekerja dengan lebih tekun.. chaiyok.. chaiyok...

    ReplyDelete
  3. kita arini baru masuk keje nok...punyala liat nak pegi keje..huhu

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive