KEYWORDS Minggu Ini

Friday, September 30, 2011


Take a break kejap. Ahhhhhhh...tak habis² lagi semput dari semalam. Kerja makin bertambah². Harap² next year bley lah dapat naik grade/pangkat...muahahahahaha...Rasanya lepas nih blog akan mula sunyi tanpa update. Tengok pada kesibukan tuan tanah kedaung.

Bosan lah plak kan dari tadi asyik menghadap keja jer. Curi masa jap. Jom check keywords minggu nih.


Nampak tak. Asal citer 'tetek' jer masuk blog aku. Pastu gambar porn fiza mohammad pon ada gak. Nasib tak gambar porn FIza Rahman...huahahahahahaha...Bila plak lah aku letak gambar bogel dalam blog nih. Setakat gambar seksi anak dara ngan anak bujang tu ada lah...haihhhhhh...Dah tak der citer lain nak cari gamaknya.

Ok lah. Entry pemanas di petang hari. Akhir sekali.

HAVE A GREAT WEEKEND MY FRIENDS

You Might Also Like

11 comments

  1. huhuhuhu...kdg2 rasa pelik gak, ehh ada ke cite sal itu ini dlm blog, tp keyword pelik2 lak yg muncul, kelakar pun ada

    ReplyDelete
  2. KEYWORD MAT AYAM KAMPUNG PUN ADA.. HAHAHAHA

    ReplyDelete
  3. hahaha...bahayanya keywords ko nok...

    ReplyDelete
  4. keywords ni memang kdg2 bkn2 jer.. blog sy pn camtu

    ReplyDelete
  5. hehee... mcm2 lah keywords yg sesat ke blog akak.. :)

    ReplyDelete
  6. hahaha kadang2 nak tergelak je tgk keyword tu.. Xmsuk dek akal lngsung. hehe

    ReplyDelete
  7. Hihihi mcm2 la diorg ni, suke no porno2 ni, selamat berhujung minggu jugak utk fiza!!!

    ReplyDelete
  8. he2... sape la y cari mde tu yer.. kalo nk tau apakaitan dgn blog ni..try copy+paste carian tu...n search google/image... tgk..apa kaitan tu dgn blog ni..

    lya pon slalu..kalo ada y pelik2 tjumpa kat keyword tu msti lya seacrh balik.. sbb truja nk tau apa kaitan dgn entri dlm blog..mmg..kdg2 melucukan sgt..

    ReplyDelete
  9. hai, salam kenal dari saye, asy faro.
    nak ajak kamu usha blog saye.
    at least bole komen or bg kritikan on my blog for improvement.
    follow would be my extra bonus(only if my blog look interesting to you ok) =)

    http://asyfaro.blogspot.com/2011/09/selesai-medical-check-up-uitm-shah-alam.html

    ReplyDelete
  10. hisap tetek pon nak cari..hahaha

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive