Nasi Lemak

Thursday, September 08, 2011


Burpppp...alhamdulillah ☺☺☺

Rejeki pagi nih, dapat makan nasi lemak. Lepas posa ni susah betul nak cari nasi lemak. Dari malam tadi cari nasi lemak, tapi tak der lah plak jumpa orang jual nasi lemak memalam. Cuti raya lagi gamaknya. Kat kedai mamak adalah, tapi tak best macam orang kita buat.



You Might Also Like

12 comments

  1. tetiba rasa cam nak buat n asi lemak gak la petang ni...bleh gitu...huhuh

    ReplyDelete
  2. betul la..banyak kedai tutup lagi kan..dah la skrg ni musim malas nak masak...hehe

    ReplyDelete
  3. betul tu..semalam cari nasi lemak pun tak jumpa...huhuu..lama betul org kita bercuti kan

    ReplyDelete
  4. betul la...kat area rumah aku pun byk lagi kedai tutup...cuti raya sakan peniaga2 tu...huhu...

    ReplyDelete
  5. rejeki semalam..omak mentua den wat nasik lemak..siap bungkus daun pisang lagi ko...hehehe..abis ngidam dah

    ReplyDelete
  6. peh... nmasik lemak.. belum jumpa lagi nasik lemak...

    ReplyDelete
  7. Wah dapnya, ni yg rasa nk pekena ns lemak ni, tp takleh slalu, konon diet huhu

    ReplyDelete
  8. Wahhhh! Makanan yg dicari pas ry nie! Heheheheh....

    ReplyDelete
  9. perghhhhhhhhhhhhhhh ..
    semalam kami baru makan nasi lemak bungkus ciput

    ReplyDelete
  10. CIKMOT: Silalah buat sebelum delivery nih ☺☺

    AYU: Betul lah ayu, kedai masih byk yg tutup lagi dan memang rasa malas nak masak.

    ReplyDelete
  11. ILA: Ko pon ngidam nasi lemak gak erk...hehehehe...biasalah tu, peniaga suma raya sakan ^_^

    ReplyDelete
  12. jadik lapar balik tengok nasik lemak tu

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive