Sedapnyaaaaaaaa CHEESECAKE ini ☺☺☺

Tuesday, November 01, 2011


Sedang asyik menikmati keenakan cheesecake...perghhhhhh...terbaik der, sebijik macam dalam gambar nih...jemput makan...muahahahahaha...

Tetiba tekak teringin nak mkn cheesecake. Nak buat sendiri, ntah bilalah...tak terbuat². Cari resipi cheesecake bukan main lagi. Copy and paste...bermacam² jenis resipi cheesecake ada. Tapi haremmmmmmm...tak buat gak...ahaks...

Mahal gak bahan² untuk buat cheesecake ni kan. Padanlah dengan kesedapannyakan. Insya'allah...akan ku buat gak satu hari nanti. Tunggu jerlah, tapi tak tau bila...wakakakakakaka...

You Might Also Like

23 comments

  1. tak berapa gemar cheesecake tapi lebih kepada kek coklat..wallahh!!

    ReplyDelete
  2. sy pun suka jugak mkn cheesecake.. mmg sdaplah!!

    ReplyDelete
  3. Kek feveret tu fiza, sdpnya klu dpt kek cheese ni, hmm dunia ni ana yg punya kih kih kih

    ReplyDelete
  4. kek mahal tu~~tapi rasanya nak buat senang je kan?

    ReplyDelete
  5. mizah lagi la, siap beli cream cheese bagai..biksut bagai, konon nk buat cheese kek, tp sampai bahan expired tak buat2 lagi...hahhahhaha

    ReplyDelete
  6. aku pun tgh plan nak buat,baru kelmarin beli sikit2 bahan..hihi..teringin kan..??

    ReplyDelete
  7. tgh kumpul resepi gak nie..tuk wat besday acha...cheese cake mg best!!

    ReplyDelete
  8. ko dah buat nok..tak gheti2 nak sedekah sket? muhahaha

    ReplyDelete
  9. cheese cake mmg sedappp.. terliur lak ni.. ^_^

    ReplyDelete
  10. Peh! Bt lak perisa durian, letak isi durian byk2! Wow!

    ReplyDelete
  11. I is tak ada skill dlm mem baking...;)

    ReplyDelete
  12. TAK MINAT SANGAT DAN MUNGKINTAK PERNAH MAKAN...

    ReplyDelete
  13. hee..nampak sedap je cheesecake tu...tapi kalau makan banyak2 muak pulak...hee~

    ReplyDelete
  14. Saya baru menikmatinya semalam sedapnyaaaa hihi...

    ReplyDelete
  15. aku suka cheesecake tapi nak membuatnya mmg nan hado la...setakat kek pisang atau kek coklat pandai la aku buat...huhu..

    ReplyDelete
  16. arghh! demmit.. aku terus ngidam nak makan cheese..jom SR yok:)

    ReplyDelete
  17. haitu ada bt ngan member2 opis..cheesecake oreo..snang dan mudah rupanya..tp bahan2 dia leh thn gak rege kan..

    ReplyDelete
  18. wah sedapnyer...dah lama tak menyantap chesecake ni...

    ReplyDelete
  19. haishhh..wat terliuq ja...waaa suka sgt suka cheese cake...yummy

    ReplyDelete
  20. Ate apa aja yang resepi yg ada cheese mesti suka. Tapi bila dah berumuq cam ni, takut juga nak makan lebih2.

    ReplyDelete
  21. lamanya tak makan kek keju... terliurnya..

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive