Geramnyaaaaaa....

Wednesday, December 28, 2011

Geram dengan Ku Salmi dengan Zetty dalam cerita Tentang Dhia. Dasyat betul penangan citer nih. Tapi semalam nyer citer memang menyakitkan hati aku yang menengoknya. Mesti uols yg nengok citer ni pon macam tu gak kan. Bukan kaum wanita jer yang layan citer ni tau, kaum lelaki pon layan gak kan...betul tak? Mengaku jer lah ☺☺☺


Masih wujud lagi ker ibu mertua yang macam nih? Kalau betul lah...memang dugaan lah siapa yang dapat. Minggu ni merupakan minggu akhir. Tak sabar nak tunggu kesudahan citer nih.

You Might Also Like

29 comments

  1. tapi puas hati lak bila dhia menjawab" apa kejadah nye "....baru real...

    ReplyDelete
  2. mmg sakit hati pun fiza.. dh xsabar nk tunggu akhir.. hihii

    hubby sy akhir2 ni dh start follow cite ni.. hehee

    ReplyDelete
  3. smlm plg geram kan..agk2 apa balasan pd 2 beranak yg kejam giler tu ek..tk sbr lak nktggu ending..huhu

    ReplyDelete
  4. alaa xtgk.. cemana citenye smpai ko geram2 nih? ade mcm mak mentua aku? hhahhaa

    ReplyDelete
  5. mental betul la mak mentua si dhia ni..

    ReplyDelete
  6. memang geram habis...ada jugak manuasia cam tu dalam dunia ni ek?
    tak ingat dosa ker?tapi tahu pulak sebut Allah...

    ReplyDelete
  7. @IntaNBerliaN: Kan...sakit hati betul, menjadi watak dorang tu.

    ReplyDelete
  8. @MrS. F!zA: Tu yg tak sabar nak tunggu episod akhir tu ☺☺

    ReplyDelete
  9. @Ely Hasrul: Cer ko tgk, mesti ko akan rasa geram. MIL ko baik ☺☺

    ReplyDelete
  10. @fiezachommel: Tu lah kan. Memang ada agaknya spesis mcm nih.

    ReplyDelete
  11. Kalau aku jadi menantunya,memang siaplah ku salmi tu..hhehehe

    Jom Singgah Baca : Wordless Wednesday #6 | Kalau Berani Samanlah!

    ReplyDelete
  12. @Ila: Apa ko nak buat ila...hehehehe...

    ReplyDelete
  13. alamak, mana komen aku? hehehe..

    takpe, kalau tak dpt, publish komen nie. kalau dpt, delete komen ni :)

    smalam best sbb dhia dah pandai melawan. lama dah dia bersabar, kan? kesian tgk dia.

    semestinya nak tgk episod ptg nie dan episod esok. wajib aku maki dlm hati

    ReplyDelete
  14. emm tgk2..episod semalam tuh menyakitkan hati..sabar ja si dhia tuh..kalau fyzz la..dh jadi salah sangka dh zikir dan dhia..masing2 di propagandakan oleh mak mentua dia yg jahat tuh..huh..alamak ter emo la plak.hehe

    ReplyDelete
  15. hishhh... mmg geram sgt tgk episod semalam.. jahat betul ku salmi kan...

    tak sabar nak tgk endingnya...

    ReplyDelete
  16. alamak nak habis la pulak cite tuh..hehehe baru nak layan hehehe

    ReplyDelete
  17. @Liz Rohaizat: Kesian sgt kat dia. Tak sabar nak tgk ptg nih. Aku pon maki dlm hati jer lah.

    ReplyDelete
  18. tah2 wujud kan ibu metua camni..huhu..rosak donia

    ReplyDelete
  19. aku mmg peminat setia citer ni...mmg geram ngan MIL si Dhia tu...eeeiiiii, rasa nak cekik2 je dia tu!! huh!!

    nasib baik la mak mertua aku tak mcm mak mertua Dhia, kalau tak, sure aku bertambah2 dosa sbb sakit hati sgt ngan mertua sendiri...huhu....

    ReplyDelete
  20. tak suke tgk laki dia ikut ckp mak dia tu.. adeh.. mmg geram! hehe

    ReplyDelete
  21. SAYA TENGOK JUGAK.. TAPI BUKAN SELALULAH.. SESEKALI JE.. PADA PENDAPAT SAYA,SEKIRANYA PELAKON TU DAPAT MEMBUATKAN KITA MARAH DAN MELUAT DENGABN WATAK DAN PERWATAKAN DIA, SEMEMANGNYA DIA MEMANG PANDAI BERLAKON DAN MESEJ YANG HENDAK DISMPAIKAN JELAS.. ;)

    ReplyDelete
  22. dah 2 minggu x sempat nak layan.. heheh.. baca review dr kawan2 jer..

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive