McDonald's Prosperity Burger Kembali Lagi

Tuesday, December 06, 2011


Tu dia...dah datang dah. Setahun hanya sekali. Smalam dah kluar iklan kat TV. Kebetulan hari ni member office nih nak gi beli. Apa lagi...Prosperity Burger menjadi hidangan untuk launch hari ni


Hhhhhmmmmmmm...sedapnya...Jemput makan semua...hehehehehehe...

You Might Also Like

23 comments

  1. wa...dh rongak la prosperity tu..ehehe

    ReplyDelete
  2. saya tunggu dabel prosperity~~he~~

    ReplyDelete
  3. kena tick dalam kalendar nie bile nak makan sebab byk betul benda nak makan kihkihkihhhh

    ReplyDelete
  4. wah bestnya, nak terjah mekdi jugaklah nanti

    ReplyDelete
  5. my feveret burger!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Cm pun dah tgk kat tv semalam!!tak sabar nak menikmatinye!!my feverito...

    ReplyDelete
  7. Baru nk ngecek skit hihi, wah bleh terjah mcd ni fiza

    ReplyDelete
  8. Assalam..
    Dari dulu sampai sekarang, lidah iza tak berkenan dengan rasa burger McD. lebih sedap burger biasa tu.. Hubby suka la..

    Uruskan Android Dari Komputer|Teratak Usang

    ReplyDelete
  9. Dah kua ke? Sy tertinggal kapal. Tatau pun!

    ReplyDelete
  10. tu dia.. fiza dah siap mkn prosperity dah dia.. sy xmkn lg ni... hihii

    ReplyDelete
  11. ohww..heaven gile dpt mkn prosperity ni weyhh:)

    ReplyDelete
  12. aloor dah 2 kali tgk org makan nie .. huhuhu bilelahh boleh nak makan :)

    ReplyDelete
  13. dah lama jugak tak makan burger nih... hihiii..

    ReplyDelete
  14. wah cptnya ahkak...smlm kita bru tgk iklan..harus pergi jgk ni..

    ReplyDelete
  15. suka prosperity ni tapi tak suka harga dia yang mahal tu:P

    ReplyDelete
  16. nak gak..smpai hati makan sorang..heheh..tak leh jadi nih...esok nk pi makan ngan anak dara saya la...:P

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive