Wordless Wednesday # 10: Kerusi, selain boleh di duduk, boleh juga di buat.......

Wednesday, December 21, 2011

You Might Also Like

16 comments

  1. haha..sy kecik² cenggitu gak.. terbalikkn kusi pastu duduk.. Mak selalu bising..


    tomeynya!!

    ReplyDelete
  2. hahhah kelakar la.. cam alisha jugak.. anak2 ni akai dorg panjang tol kan.. :-)

    ReplyDelete
  3. lain dah muka si qaira ni ek nok..dah mneyusut dah..ni dah start nak ngikut abg la ni

    ReplyDelete
  4. Hahahahaha!
    Tu tandanya dia sgt kreatif!

    ReplyDelete
  5. dah mcm anak aku si adik tu...
    mcm ni la perangai dia...hehe...

    ReplyDelete
  6. boleh juga dibuat begini...begini aaa mama...hahhaha

    ReplyDelete
  7. comelnya dia, sama la geng adam la ni hehehe

    ReplyDelete
  8. ehehehe... lingkup le kerusi tu, nak oiii

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive