Wordless Wednesday # 17: Tidur Berpelukan ☺☺

Wednesday, March 21, 2012

You Might Also Like

17 comments

  1. wah macam anak2 buah marina jugak... tapi tak peluk..gayer je same..hihi

    ReplyDelete
  2. anak zaila pon tido peluk macam tu..tapi bila dah besar kena asingkan tempat tidur..bahaya kalau peluk2 macam ni..hehehe

    ReplyDelete
  3. VERY lovely ..
    syahdu ja bila tgk anak2 tido kan..

    ReplyDelete
  4. Alahai comelnya, anak perempuan Aju takboleh mcm ni, asyik bergasak je kekekek, sayu hati tgk gmbr ni

    ReplyDelete
  5. penuh kasih sayang ..
    dik bila akak tgk nie kan
    teringat kisah adik beradik mati berpelukkan dlm kebakaran .. agaknyee macam nie lah situasi mereka kan .. x mahu berpisah sesama mereka .. akhirnya mereka pergi bersama2 ..

    akak selalu berdoa agar mangsa ketika itu bukan mati kerana kesakitan terbakar tapi mati kerana lemas huhuh

    ReplyDelete
  6. BAGUSLAH MACAMTU.. MOLEK NAMPAK.. ADA ADIK BERADIK TAK BOLEH DUDUK SAMA.. BERTENGKAR SAJA..

    ReplyDelete
  7. alololorhhh tomel nyer dorang...hehe

    ReplyDelete
  8. comel.. =)

    nnt dtg la wedding..=)

    ReplyDelete
  9. aduhai comelnya...hehehehe kalau tido selalu mereka berpelukan...kalau terjaga seminit jek dah berhentam..aekekkeke

    ReplyDelete
  10. Assalam..
    Adik beradik, macam tu la...

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive