Choki Choki

Tuesday, June 19, 2012


Siapa suka choki choki sila angkat keyboard...hihihihih...favourite coklat masa jaman skolah. Sampailah dah jadi mak budak...choki choki tetap jadi pilihan. Iyer lah, buat penggemar coklat mcm mak ni, masa skolah dulu nak beli coklat cadbury mahal sket...beli choki choki baru seposan satu. Tapi skang ni 5 stick sama dengan sehinggit. Lain kedai lain harga.

Kudapan aku kat office skang ni adalah choki choki. Buat hilang ngantuk. Klo gi kedai mesti nak beli. Kalau dah masuk mulut...memang tak hingat anak dah lah. Sepeket ni pon boleh habis sekejap jer. Macam berhantu plak.

Untuk anak²...nanti ibu beli jajan lain yer. Coklat ni bebudak tak bley makan selalu, nanti gigi rosak. Biar gigi ibu rosak...jangan gigi anak yg rosak...muahahahaha...

You Might Also Like

15 komen

  1. suke jugak!! sampai sekarang hihihiiii

    Kira & Syakil jangan cakaplah..berebut ok makan choki choki nie

    ReplyDelete
  2. anak suka...aku pun suka jugak...hehe

    ReplyDelete
  3. dulu suka mkn dgn roti, ala2 jem g2..sedap, tp skrg dh jarang mkn..

    ReplyDelete
  4. @♥ Wina ♥: Sedap kan. Iman & qahirah pon sama...berebut² ☺☺

    ReplyDelete
  5. coki2 ne memang legend ar mase sekolah dulu... hehe

    ReplyDelete
  6. coklat ni cedap mamam ngan rotiii :)

    ReplyDelete
  7. MASIH TERNGIANG-NGIANG LAGU CHOKA CHOKI DI TELINGA INI.. :)

    ReplyDelete
  8. salam kenal...

    wah tiba2 teringat zaman kecik...suka gak beli choki choki nih...dah berkurun tak makan...hehe

    ReplyDelete
  9. saya suka choki-choki..cikmat ppn!!

    ReplyDelete
  10. La...awak suke choki2 ke? Hehehehehehe! Sy ni kureng klu bab cokelat. Cpt muak. Huhuhuhu....tp klu si Aydin tu. Adehhh! Suke sokmo.

    ReplyDelete
  11. feveret sy gak!! ada lg sebungkus kt umah..haha

    ReplyDelete
  12. feveret aku masa kecik2 dulu ni nok...bukan dulu je, sekarang pun suka, tapi tak addict mcm dulu la...hehe...

    ReplyDelete
  13. sekarang pun sika nak2 plk yg ada coklat putuh sekali tu..

    ReplyDelete
  14. keh keh keh...saya pon sangat suka...skang ada yg hitam putih kann

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page