DUIT....

Thursday, June 21, 2012


Laju jer mengalir keluar macam air paip. Keluar seratus hinggit...tak sampai sminggu pon dah habis. Kalau lima puluh hinggit lagi lah, sehari pon dah habis...hurmmmmm...

Nota: Tak sabar nak tunggu hari isnin sebab tak sabar nak tunggu gaji masuk...hahahahaha...

You Might Also Like

13 comments

  1. setuju...pecah RM50 sejam je licin!

    ReplyDelete
  2. kalo gm memana..paling max jln2 kosong jer wajib abeh rm50..dedolu leh maintain je rm10..huwaaaa nak nangis...

    ReplyDelete
  3. Hihi bila masuk je gaji terus byr hutang, mcm tulah everymonth kan fiza

    ReplyDelete
  4. hehe.. saya pun x sabar nak tunggu hari gaji.. ehehehe

    ReplyDelete
  5. betoi tu duit skrg ni mmg laju je kuar..

    ReplyDelete
  6. BUKAN KE BEST KALAU DUIT KITA TAK PUTUS-PUTUS KAN..?

    ReplyDelete
  7. duit nak dpt sebulan sekali tp kalu nak perabih... sehari pun blh hbs.. hihii

    ReplyDelete
  8. memang kejap je habis skang ni.banyak benda kena bayar.wuuuu..lambatnya nak masuk gaji & bonus....

    ReplyDelete
  9. lagi banyak duit kita, lagi banyak benda nak beli kan :)

    ReplyDelete
  10. zaman skang, rm50 tu macam rm5 ja...sekejapan jek abis...

    ReplyDelete
  11. memang cam air sungai dah ni..laju giler. adeh cepatla gaji

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive