Gigi...oh! Gigi...

Friday, June 22, 2012


Sakit lain masih bley tanggung lagi, tapi kalau sakit gigi...perghhhhhhh...memang hazab. Dah rasa macam sakit orang nak beranak gamaknya. Lepas bersalin aritu makin menjadi² plak sakitnya. Gusi bengkak sampai muka pon nampak herot sebelah. Memang nak gelak ah tengok muka sendiri...hehehehehe...dekat seminggu gak lah bengkat tu nak surut. Nak gi dentist, masih dalam pantang. Pastu dah ok, tak rasa sakit plak.

Tapi start minggu ni sakit lah plak. Gigi geraham plak tu. Nak makan pon terbantut selera. Nak kunyah belah kiri, tak syok lah plak kan...macam pelik jer. Alahaiiiii...takutnya nak jumpa dentist. Tapi kalau dah tak tahan sangat haruslah pergi kan.

Kalsium dah kurang macam ni lah jadi nya. Anak2 dah amik kalsium tu. Mana taknya...skang ni mak buat tandem nursing noks.

Nota: Sambil taip sambil pegang pipi...sakit gigi...gigi sakit...auchhhhhhh...

You Might Also Like

12 comments

  1. Adoi! Dpt ku rasakan betapa seksanya skt gg tuhhhhhhhh!

    ReplyDelete
  2. sakit gigi mmg seksa... rasa nak cabut je gigi tu pas ketuk ngan tukul...hheee

    ReplyDelete
  3. oh..tolong jauhkan sakit gigi dari saye..tak mau lagi.kali terakhir sakit gg mase gigi bongsu nk tumbh je..lps tu tak sakit da..

    ReplyDelete
  4. sama la nok. lepas bersalin sakit gigi. nak pergi dentist takut...bulih gitu? haha

    ReplyDelete
  5. kalo gg bongsu tu ..uiii seksa kemain..takmo dahhh

    ReplyDelete
  6. Assalam..
    Masih bersemangat lagi tu, nak berblog.
    Moga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  7. kesiannye akak.. huuu.. semoga cepat sembuh erk..=D

    ReplyDelete
  8. salam kenal.


    semangat kental namanya ni. sakit2 pun gigih blogging ye..

    ReplyDelete
  9. smg cpt smbuh...

    rsnya mcm ramai pulak yg sy bc gtau tgh sakit gigi...

    ReplyDelete
  10. sakit gigi boleh bawak demam woooo...aku pernah rasa azab sakit gigi ni...

    ko cepat baik yer...

    ReplyDelete
  11. aduhhh....semoga cepat sembuh...
    ehh kawan u blogger gak yer yg p rumah sonia tu? then u pon sama la kenal sonia...dekat2 jek rupanya :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive