Hari-Hari Hangat...

Tuesday, June 19, 2012

Google pic.

Hangat hati sebab hari² jalan sesak nak mampos. Pagi petang sesak. Tension di buatnya.

Nota: Sekian...Luahan perasaan di pagi hari yang berjerebu dan berdebu.

You Might Also Like

15 komen

  1. uhuhuhuuu cian..nasib baiklah wina x perlu nak redah jem gi ofis

    ReplyDelete
  2. sabar je lah kalau sesak camgini..

    ReplyDelete
  3. KC punnnn. bengang dah 2 hari ni.

    ReplyDelete
  4. sabarla wahai sahabat ku yg duk di KL..hehehe

    ReplyDelete
  5. kat sini smlm, jerebu teruk sgt kak, smpai xde nmpk awan lansung..smpai ke maghrib..alhamdulillah pagi nie matahari dh jengah, nmpk langit dh cerah sikit..

    ReplyDelete
  6. hari hangat takpe jgn hati hangat...hehehe...dah lama bercuti kan...selamat kembali berkerja

    ReplyDelete
  7. itulah kehidupan..bersyukurlah..sekurang-kurangnya kita ada kenderaan..ada orang jalan kaki je ke tempat kerja..

    ReplyDelete
  8. kak..nek motor la bru x jammed.. hahaha

    ReplyDelete
  9. aduhaiii bersabar yer wahai kawan..pakai mask bila kat luar :)

    ReplyDelete
  10. SUDAH TIBA MASANYA DIBENARKAN MEMBUAT KERJA DARI RUMAH.. OK TAK CADANGAN BEGINI..

    ReplyDelete
  11. huhuhu memang x suke jem kan ..
    kalau ada roti leh gak layan ekkeke ;)
    sabar dikk sabarrr huhuh

    ReplyDelete
  12. Aju plak Jalan clear je minggu ni, hmm sabar jelah Kan fiza

    ReplyDelete
  13. sabo je lah.. kalu sesak time kita nak cepat lg tensen kan..

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page