PAHALA SUAMI

Thursday, June 21, 2012


Nota: Sambil baca sambil senyum ☺☺☺

You Might Also Like

15 comments

  1. Allah...semua nyer pahala kannn :)

    ReplyDelete
  2. baca la wahai si suami
    hehe

    ReplyDelete
  3. rugi lambat kawen ni... rugi byk pahala... hheee

    ReplyDelete
  4. memang punnnnnnnnnnnnnn
    suami je kadang2 x sedarrrr huhuh

    nak print bg hubby baca lahhh ;))

    ReplyDelete
  5. bukan senyum lagi,dah menyengih jer ni.hehehe...banyakkkkk pahala bila dah berkahwin ni.cuma kadang2 kita jer yg terlepas pandang.mlm ni khamis mlm jumaat,jom buat pahala dgn suami...opssss....hihihi ^___^

    ReplyDelete
  6. Rugi suami kalau tak rebut pahala mudah camni..

    ReplyDelete
  7. setiap suapan makanan anak-isteri pun suami dpt pahala..heheh..sokmo my hb ungkit sbb wife dia ni diet sepanjang thn :p

    ReplyDelete
  8. hihii sy pun bc sambil senyum2 n terniat dlm hati nak suh hubby bc gak.. ahhaha

    ReplyDelete
  9. bagus perkahwinan ni..suami buat kebajikan, isteri pun dapat pahala..alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  10. wah...kenyit mata kat isteri pun dpt pahala...

    :)

    ReplyDelete
  11. yg tak kahwin tu kahwinlah cepat2..tapi isteri pun kena jaga2 kan..elok2 dpt pahala..bagi gak dosa kat suami..ni ngata diri sendiri tau..

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive