Selamat Hari Lahir IMAN HAKIMI

Thursday, July 05, 2012

"On this day, we were given the most precious GIFT
The GIFT that we made from LOVE
Five years have past and
we're still loving this GIFT till the end of our life"

Pejam celik...pejam celik...kejap jer dah 5 tahun usia anak bujang nih. Tarikh 1 Julai 2007...masih segar dalam ingatan sakit nak melahirkan. Mana bley lupa sakit nak beranak kan even anak dah berderet.


4 Tahun

5 Tahun

♪♫♪ Happy 5th Birthday Iman Hakimi ♪♫♪


Doa Ibu dan Abah semoga Iman Hakimi menjadi anak yang soleh lagi bijaksana, mendengar kata ibu dan abah, di kurniakan kesihatan yang baik, menjadi abang yang baik untuk adik², di panjangkan usia dan di murahkan rezeki...AMIN...

Ibu, Abah and Adik Love you so much...mmuahhhhhhh...

Note: Celebrate anak beranak jer. Alhamdulillah...sejak skolah PASTI nih kimi dah boleh baca surah² dlm solat. Sebab kat skolah kena solat.  

You Might Also Like

22 komen

  1. happy birthday kimi..alhamdulillah, moga jadi anak yang soleh, berjaya dunia n akhirat kelak :)

    ReplyDelete
  2. yg gmbo umo 4 tahun tue, hensem aihh mcm sapa tue hihihih..
    alhamdulillah itu yg bestnya bila dpt dgr anak2 dh boleh ngaji/baca ayat2 quran..

    selamat hari lahir iman hakimi, moga terus membesar menjadi anak yg soleh

    ReplyDelete
  3. Ololololo...comelnya anak bujang ni. GEram lak tgk. Pandai je die bergaya ye? Happy bday syg. Semoga dipanjang umurkan, menjadi anak yg soleh pd ibu abah dan abang yg sgt menjaga adik2 ya? Oh, tak lupa....cemerlanglah hendaknya sbg salah seorang umat Islam.

    Yeah!

    ReplyDelete
  4. Selmt ulg thn iman.. Semoga jdi ank soleh...
    Alhmdulillh ank2 pasti.. Pasti boleh berjay. Cerdik akl fikiran..

    ReplyDelete
  5. happy birthday iman...semoga jd anak soleh yg taat pd ibu ayah..

    ReplyDelete
  6. hapi besday iman..muga menjadi anak yg soleh ya.

    ReplyDelete
  7. hehe. tomey.. semoga menjadi anak yg baik .. L doakan adik berjaya dunia akhirat.. amin..selamat hari lahir...=)

    ReplyDelete
  8. Happy birthday kimi moga menjadi anak yg soleh

    ReplyDelete
  9. dah besar dah dia..kejap je rase kan.. :)
    hepi befday tu efday boy! ^_^

    ReplyDelete
  10. Happy birthday iman hakimi!!! Auntie suka gmbr yang botak tu hihi

    ReplyDelete
  11. hepi besday Iman..semoga jadi anak yg soleh..tolong ibu ble besar nanti..dari auntie, uncle, huda,& Husna..:P

    ReplyDelete
  12. hepi besday handsome prince! :)

    ReplyDelete
  13. happy birthday iman hakimi... moga membesar sebagai ank yg soleh :-)

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page