Saya Sayang ABANG Saya..

Wednesday, August 08, 2012




Kalau datang baiknya macam nih lah...adik suap abang, abang suap adik. Adik kiss abang...abang kiss adik. Bahagia nya ibu. Cuba datang angin tak baik, hamik ko...adik pukul abang. Abang plak tak sampai hati nak pukul adik. Menagnis lah si abang, dibuli si adik. Ibu pon jadi huru hara di buatnya.

Jangan tak tau, anak dara aku nih garang. Kesian abg kimi, selalu jadi mangsa. Bukan abang kimi jer tau, adik qhalif, ibu dan abah pon kena gak. Kalau gaduh ngan abang, tak dapat pukul abg, ibu dia lah yang kena...sebab dekat ngan dia. Perit noks klo kena ngan tangan anak dara nih. Geram haku kekadang. Sabo jer lah.

Note: Nakal macam mana sekali pon, ibu tetap sayang kamu wahai anak. Kamu lah ubat terbaik untuk ibu.

You Might Also Like

26 comments

  1. biasanya abang/kakak mmg mengalah.. kena hempuk dgn adik pun, dia xbls..

    ReplyDelete
  2. so sweet terharunya tgok kasih sayang adik beradik nie..:)

    ReplyDelete
  3. comey dua badik ni haa..
    betul tu..nakal camana merekalah penawar hati kita kan.

    ReplyDelete
  4. anak dara garang bagus, nti anak teruna lbh berhati2 hihihi

    ReplyDelete
  5. ehehehehh comelnye lah!

    samalah..selalu kakak yg kena mengalah sbb adik garang

    ReplyDelete
  6. hehehe..same la!sufiya selalu buli abg syahmi! :)

    ReplyDelete
  7. hahaha...comel je si qaira ni.takpela walau garang pun tetap comel.agaknya dah boleh harap nolong buat keje dapur la ni ye nok..tp kan anak2 dara skrng garang2..baru dak ahmad nak usha dia dah tunjuk penumbuk..hua hua hua..dah berapa kali ahmad kena.sian anak aku sorang tu..

    ReplyDelete
  8. alalala comelnya

    tapi baguslah abang tak buat adik, mcm anak saya ya allah mcm wwf bila bergaduh, tak terlarang maknya

    ReplyDelete
  9. alolo...sweetnya. time baik baik betul kan...time gaduh...grrrr...

    ReplyDelete
  10. ek eh..sama la ngan bam bam saya tu. asyik buli kakak dia je. bkn kakak je jd mangsa. mummy n babah pun slalu kena lepuk ngan dia. kihkih

    ReplyDelete
  11. kena paksa makan ker tu..haha..kelakar lak tengok..apapun nampak baik mereka ya..ala sesekali gaduh tu biasa la..dh nama pun anak kecil kan..:)

    ReplyDelete
  12. hahaha.. gelak sy baca dialog² tu...

    ReplyDelete
  13. mmg seronok tgk telatah anak2 ni kan sis..jap havoc jap sunyi sepi jap lg huru biru kelabu suma ada hehehe

    ReplyDelete
  14. buli abg ye..sian abg tu..hehe

    ReplyDelete
  15. hehe betul tu, chumil jer tengok...

    ReplyDelete
  16. haha seronok la tgk keletah anak2 ni :)

    ReplyDelete
  17. dtg dr blog review misredcheescake..
    sama ne anak akak.. sikecik wp pompuan tp grrrr... abang plak x kisah apa tetap balas.. yg jd mangsa kakak le sbb kna damaikan adik2..

    ReplyDelete
  18. kecik2 lagi dah garang ye...nasib baik abg x melawan.....kalo x, lagi huru-hara duk bertumbuk 2 beradik mcm sy ngn abg sy mse kecik dlu..hehe...

    ReplyDelete
  19. Baiknya Abg mengalah ngan adik kan fiza, comelnya diorg ni ;)

    ReplyDelete
  20. wah wah garang anak dara ni yer.
    memang kalau anak2 tgh baik, hati kita sronok dan berbunga2.. rasa nak nak anak ramai.
    tp cuba gado2.. terus ckp dah cukup, xnak tambah dah hahahaha...
    walauape pun kita marah geram stress, dorang tetap kita sayang bangatkan..

    ReplyDelete
  21. bila baik mcm tu la kan...klu dtg angin mcm2 jadi...tp sweet n comel jer tgk :)

    ReplyDelete
  22. hahah....selalu ja adik akan buli abg atau kakak dia....:'(

    ReplyDelete

Popular Posts

Labels

Blog Archive