Teaser Raya: Adik Minta Maaf yer Abang!!

Wednesday, August 29, 2012



Buat Abangku Kimi yang disayangi dan selalu ditangan² kan oleh adik...Dikesempatan ini adik nak minta maaf dengan abang sebab adik selalu buat onar dengan abang. Adik selalu berebut ipad dengan abang. Bila abang main...adik pon sibuk gak nak main. Sampai calar balar muka abang dengan cakaran harimau dari tangan adik nih. Akhirnya abang mengalah juga dengan linangan air mata.

Adik pon selalu rasa cemburu bila abang baring sebelah ibu atau abah. Adik nak juga baring sebelah ibu/abah gak. Macam ibu/abah tu adik sorang yang punya. Adik tolak² abang suruh ketepi. Bangun juga abang dok kat tempat lain. Siannya...

Bukan itu jer, adik suka kaco abang bila abang tengah kusyuk menonton citer katun kegemaran. Adik tutup suis tv...buka tutup, buka tutup...terjerit² abang macam tarzan. Pastu adik amik remote adik tukar chanel lain. Bercakaran lah adik ngan abang sebab berebut remote tv.

Lepas tu kan, adik suka campak² barang sampai kekadang kena kat kepala abang. Ouchhhh...sakitnya kepala abang. Tapi adik gelak² sebab adik gurau² jer. Nangis abang dibuatnya.

Tapi kan, kalau adik buat abang...abang jarang buat adik balik. Sebabnya...ibu/abah selalu pesan "adik kecik lagi, mengalah lah dengan adik...sebab abang kan anak yang sulong". Mungkin pesanan tu yang selalu abang ingat. Sebab tu abang jarang balas cakaran harimau atau pukulan dari adik. Cuma bila abang dah tak tahan sangat, baru abang balas balik apa yang adik dah buat kat abang.


Owh...abangku. Banyak nyer kesalahan adik pada abang. Maafkan adik yer abang. Adik sayang abang ketat².


Saya sayang abang saya sebab dia bestttttt. Kita berdamai yer abang. Peace..no war!!

Note: Untuk pembacaan mereka bila dah beso nanti ☺☺. Tu baru dua orang bergaduh. Kalo campur yang kecik tu nanti...owh...i can't imagine uols...Mau gegar rumah dibuatnya.




You Might Also Like

28 komen

  1. hahaha...boleh tahan ye si qaira membuli abang nya. abang baik nyaaa...tak balas pun..selamat hari raya nok. psttt bila gambor raya ko nak kuar ni? hihi

    ReplyDelete
  2. klu si tecik tu dh bsr, xtau la acane ye.. hehe

    ReplyDelete
  3. alo comel2..beso da anak..=)

    selamat hari raye.mmaf zahir batin..;)

    ReplyDelete
  4. alahai...sweetnya dua org nie, sweet sgt2..

    ReplyDelete
  5. Kalaulah benar adik yang berkata begitu dan abang memahaminya, pastinya sangat menyentuh perasaan, kan :)

    ReplyDelete
  6. alololo comeynya adik beradik kan..gaduh2 manja gitu..

    selamat hari raya buat Fiza sekeluarga ya..ampun maaf dipinta..semoga ikatan berkekalan hingga bila2:)

    ReplyDelete
  7. best laa ada adik beradik... mia sesorang jer..hhuuh

    ReplyDelete
  8. @♥cikmOt♥:

    Adik sorang lagi tu tgh bersiap ☺☺

    ReplyDelete
  9. @amirah:

    Aku tunggu gambo raya ko kluar dulu...ahaks...

    ReplyDelete
  10. budak2 kalau dah bersalam gitu mmg buat aku sebak...

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya.... maaf zahir & batin

    hihihihi .. comey jer dialog² tu sesuai sgt dgn reaksi muka tu...

    ReplyDelete
  12. byk betul salah adik kat abg ye..hehe....

    ReplyDelete
  13. pandai ibunya wat dialog.. hehe.. sporting ank2 bergambar

    ReplyDelete
  14. hhahah...mcm danial & airell..aramak, tapi derang pun tak mintak maaf masa raya..isk..isk..

    ReplyDelete
  15. alahaiii sweet je... bagus abang ni.. mengalah dgn adik :-)

    ReplyDelete
  16. hihi,nanti besar diaorg bc mesti senyum2..

    ReplyDelete
  17. boleh bayang kegempitaan ni.. meriah tu..

    ReplyDelete
  18. alolo..suwitnya...alah..anak2 dara dee tu pun sama je..memanjang gaduh..

    ReplyDelete
  19. sweet nye dorang....tp btul time baik manja..ada time fuhhh..bercakaran je kan...

    ReplyDelete
  20. adik kecik mana ni kak?hihi..

    trgt iklan apa tu yg gaduh tu.. "aku kan abang..."

    ReplyDelete
  21. bestnyer tgk dua bradik ni...bila la qalief nk ada adik hahaha...aikkkk

    ReplyDelete


Baju Muslimah Kanak-kanak

Labels

Instagram

Facebook Page